دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot Garbage برای کامپیوتر

دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot Garbage برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

97

1399/11/26

00:44


به برنامه پیشرو خوش آمدید! تیم هوافضای Kindred که چهارمین کمپانی کاوشگر میان ستاره ای در فضا می باشد، شما را عازم سفری ماجراجویانه کرده است. شما باید سیاره ARY-26 را کاوش کنید تا مطمئن شوید برای ادامه حیات بشریت مناسب است. در این سفر، شاید تجهیزات و تجربه کافی نداشته باشید… اما موفق باشید! بازی Journey to the Savage Planet اثری اکشن و کاوشگرانه از Typhoon Studios می باشد که کمپانی نام آشنای ۵۰۵ Games آن را در شبکه EpicStore منتشر کرده است. ماموریت خود را می توانید به صورت تک نفره یا آنلاین با یکی از دوستان خود به صورت دونفره پیش ببرید. پرنده های عجیب، گیاهان مرموز و شرایط دشواری پیش روی شماست. شما باید سعی کنید که زنده بمانید و ماموریت خود را به اتمام برسانید.

Journey to the Savage Planet Hot Garbage PC-Razor1911

آپدیت بازی Update v1.0.10 اضافه شد

دانلود-بازی-Journey-to-the-Savage-Planet

در بازی Journey to the Savage Planet بازیکن کنترل یک فضانورد را بر عهده دارد که در یک سیاره بیگانه سقوط می‌کند و حال باید در محیط این سیاره به جستجو بپردازد. شخصیت بازی با یک موجود کوچک و بامزه آشنا می‌شود و در ادامه شاهد ورود موجودات بزرگ‌تر و ظاهرا خطرناک نیز هستیم. همچنین بازی قابلیت تیراندازی نیز دارد و در مجموع بخش‌های متنوعی از محیط این سیاره نمایش داده می‌شود.

در این بازی، بازیکن در نقش یکی از اعضای Kindred Aerospace قرار می‌گیرد و منابع شما در بازی کاملا محدود است. ازاین‌رو بازیکنان با اسکن گرفتن از مواد اولیه مختلف، می‌توانند آن‌ها را با پرینتر سه‌بعدی، پرینت کنند و آیتم‌های مدنظر خود را بسازند. همچنین اسکن کردن گیاهان و موجودات باعث می‌شود تا بتوانید منفعت‌های مختلفی را کسب کنید. حتی امکان دارد بتوانید زبان آن‌ها را متوجه شوید و با آن‌ها صحبت کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی Journey to the Savage Planet هم می‌توان‌‌به پلتفرمینگ‌های مختلف اشاره کرد که در طول اکتشاف خود با آن‌ روبه‌رو می‌شوید. این در حالی است که استودیو تایفون از یک حالت کوآپ دونفره هم برای بازی خود استفاده کرده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری را در اکتشافات کسب کنند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Journey to the Savage Planet-CODEX فشرده سازی شده است.
  • کرک آنلاین بازی توسط CoopLand در پوشه NoDVD در محل نصب بازی قرار دارد. برای استفاده از این کرک، باید لانچر اپیک را نصب کرده، اجرا کنید و با اکانتی جعلی لاگین کنید تا بتوانید از فضای آنلاین کرک شده استفاده نمایید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۴٫۴گیگابایت به ۳٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

WELCOME TO THE PIONEER PROGRAM! As the newest recruit of Kindred Aerospace – The 4th best interstellar space exploration company – Your job is to determine if the planet ARY-26 planet is fit for humans. You may be short on equipment and experience, but good luck!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win 7, 8, 10

GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950

CPU: Intel Core i5-750, 2.67 GHz

RAM: 4 GB

DirectX: DirectX11

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.0.10 برای نسخه Razor1911

—————–

دانلود بازی Journey to the Savage Planet Hot GarbageRazor1911:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————–

دانلود بازی Journey to the Savage Planet + Multiplayer-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو