بارها از رادیو شنیده‌ایم که « اینجا ایران است و صدای ما را از تهران می‌شنوید»، اما کم پیش آمده که در زندگی روزمره به این موضوع فکر کنیم که در ایران و در تهران، قلب سیاسی و اقتصادی کشور چه افرادی برای جاودان ماندن نام «ایران» چه فعالیتی می‌کنند؟ آیا صدای تلاش آنان را می‌شنویم؟

در آخرین روزهای بهمن ۹۹، مصطفی میزبان، مدیرعامل مجموعه «زرین‌رویا» به همراه معاونان و مدیران خود، به تماشای ثمره زحمات و تلاش مجموعه و همکارانش نشسته است. «پوشینه شورتی مخصوص بزرگسالان»، یکی از برگ‌های زرین این مجموعه اقتصادی است که در این رونمایی، معرفی خواهد شد. برگ زرینی که می‌تواند نتایج مثبت اجتماعی و اقتصادی در برداشته باشد. 

مصطفی میزبان، مدیرعامل مجموعه «زرین‌رویا» که برندهای مطرح «مای‌لیدی»، «ایزی‌لایف»، «کوکومی» و «مای‌بیبی» را در کارنامه زرین مجموعه خود دارد در خصوص محصول جدید این شرکت می‌گوید: « در دوران فعالیت اقتصادی خود به این امر باور داشته‌ایم که زرین‌رویا می‌تواند کیفیت زندگی خانواده ایرانی را افزایش دهد و برای تحقق این موضوع علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های مالی گسترده با همکاری همکارانم در مجموعه زرین‌رویا، توانسته‌ایم در جایگاه ممتاز کالای ایرانی قرار بگیریم.»

مدیرعامل مجموعه زرین‌رویا در خصوص محصول جدید ایزی‌لایف می‌گوید: « تولید پوشینه شورتی بزرگسالان نیازمند تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص به خود است که تعداد کشورهایی که در جهان از این فن‌آوری بهره می‌برند در حدود ۵۰ عدد و در خاورمیانه انگشت‌شمار است و خوشبختانه با همت و تلاش زرین‌رویا، ایران عزیزمان در زمره کشورهای دارای فن‌آوری این محصول و البته مالک تجهیزات پیشرفته این محصول شده که می‌تواند آینده کشور را در جایگاه صنعت سلولزی متحول کند.»

مصطفی میزبان از مشکلات خرید و بهره‌برداری فن‌آوری و تجهیزات این محصول می‌گوید:

« در شرایط تحریم، یک مجموعه اقتصادی ایرانی تصمیم می‌گیرد که نام کشورش را در میان کشورهای بزرگ صاحب برندهای مطرح سلولزی ثبت نماید، این موضوع سرآغاز مشکلات است. خرید دستگاه و تجهیزات با مشکلات متعدد انجام گرفت اما جنبه نرم‌افزاری و راه‌اندازی دستگاه تولید، بزرگ‌ترین معضل پیش روی ما بود، چراکه تحریم‌ها سبب شد تا دانش نرم‌افزاری به کشور وارد نشود اما با افتخار باید عنوان کنم که با تلاش شبانه‌روزی پرسنل زرین‌رویا، دانش نرم‌افزاری و بهره‌برداری از تجهیزات در داخل کشور و توسط پرسنل مهندسی مجموعه تدوین و اجرا شد و توانستیم افتخار دیگری را برای مجموعه زرین‌رویا و کشور به ثبت برسانیم. زندگی ارزشمند است و برای ارزشمند ماندن زندگی خانوار ایرانی از هر تلاشی دریغ نمی‌کنیم.»

مدیرعامل مجموعه «زرین‌رویا» در خصوص اهمیت سرمایه‌گذاری در تولید محصول جدید « ایزی‌لایف» می‌گوید:

« پوشینه شورتی ایزی‌لایف، تنها یک محصول نیست بلکه نقطه امید افرادی است که عدم کنترل بر ادرار باعث شده از جامعه فاصله گرفته و منزوی شوند. از جنبه اجتماعی این محصول باید عنوان کرد، پوشینه شورتی ایزی‌لایف، تنها افراد توانخواه ، سالمندان و بیماران را شامل نمی‌شود بلکه  افرادی که به دلایل مختلف که علیرغم آنکه هنوز به سن سالمندی نرسیده‌اند اما به دلیل مشکل بی‌اختیاری ادرار نمی‌توانند در فضای شغلی و یا اجتماع حاضر شوند را در برمی‌گیرد.

بخشی از جامعه که می‌تواند برای کشور و اطرافیان خود مفید باشد اما خانه‌نشین و منزوی شده‌ با استفاده از این محصول، بدون آنکه در ظاهر لباس تغییری بوجود آورد و در مدت زمان طولانی می تواند بیرون از منزل حضور داشته باشد و از محصول جدید ایزی‌لایف، مانند لباس زیر خود استفاده کند و هر زمان که نیاز باشد آنرا تعویض کند.»

میزبان در خصوص مزایای اقتصادی این محصول ادامه می‌دهد:

« نمونه‌های خارجی این محصول با هزینه گزاف در کشور به فروش می‌رسد و با توجه به آنکه این پوشینه، کالای مصرفی روزمره افراد است، خانواده‌ها برای تامین نمونه خارجی باید فشارهای اقتصادی قابل توجهی را تحمل کنند که بی‌شک با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و وارداتی بودن ، یکی از دلایل انزوای افرادی که مخاطب این محصول هستند، فشارهای تحمیلی اقتصادی است.»

این فعال اقتصادی در خصوص کیفیت و  قیمت محصول ایرانی پوشینه شورتی ایزی‌لایف، می‌گوید: « تمامی محصولات زرین‌رویا به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مورد استقبال جامعه قرار دارند و پوشینه شورتی ایزی‌لایف نیز این امر مستثنی نیست و کیفیتی برابر با نمونه خارجی خود دارد. در خصوص قیمت این محصول با کیفیت تولید داخل، باید بگویم که پوشینه شورتی ایزی‌لایف از یک دوم تا یک چهارم قیمت نمونه وارداتی روانه بازار شده و خوشحالم که این پوشینه، می‌تواند مسیری در جهت بازگشت افراد به جامعه باشد.»

برخی از مجموعه‌های اقتصادی در دنیا، علاوه بر عشق و علاقه به تولید و اشتغالزایی، رویای بزرگی را در سر می‌پرورانند که می‌تواند به یک فرهنگ اجتماعی و دلیلی برای تشویق به کارآفرینی تبدیل شود، «زرین رویا» توانست رویای زرین و زیبای خودباوری ایرانی را محقق کند.