چرا علی انصاریان محبوب همه بود؟

منبع: برترین ها

42

1399/11/26

15:17


حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان در پاسخ به این پرسش که چرا علی انصاریان محبوب همه بود، گفت: محبت به اهل بیت (ع) و خدمت به پدر و مادر مهمترین شاخصه علی انصاریان بود.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان در پاسخ به این پرسش که چرا علی انصاریان محبوب همه بود، گفت: محبت به اهل بیت (ع) و خدمت به پدر و مادر مهمترین شاخصه علی انصاریان بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان طی پیامی ویدئویی در صفحه مجازی خود حادثه فوت مرحوم علی انصاریان را بسیار سخت دانست و اظهار داشت: فوت برادر زاده‌ام برای کل خانواده سخت بود اما راه درست، تسلیم بودن به پروردگار و ادب در پیشگاه حضرت حق است.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه علی انصاریان وابسته و عاشق اهل بیت (ع) بود، عنوان کرد: او عاشق زیارت قبور ائمه اطهار (ع) بود. از سراسر کشور، بزرگان، علما و به خصوص جوانان به من تسلیت گفتند که این تسلیت‌ها مایه آرامش نه تنها من بلکه خانواده ما بود و از شما و همه طبقات تشکر می‌کنم و برای شما آرزوی خیر دنیا و آخرت دارم.

وی با خطاب قرار دادن مردم بخصوص جوانان عنوان کرد: به جوانان می‌گویم چرا علی محبوب همه بود. اول اینکه هیچ گاه چهره عبوس و تلخ نداشت، انسانی که خدا، اهل بیت و قرآن را قبول دارد، ظاهرش شاد است، آن چیزی که اظهار می‌کرد شادی و نشاط بود.

شیخ حسین انصاریان به دومین ویژگی اخلاقی برادرزاده اش اشاره کرد و گفت: علی انصاریان به تمام معنا خاکسار، اخلاق مدار و فروتن بود؛ آن مرحوم در خدمت به پدر و مادر سرآمد بود. من فراموش نمی‌کنم پرادر من قریب به یک سال درگیر سرطان سنگین بود و علی در طول این یک سال همه کارهایش را تعطیل کرد و در بیمارستان و خانه کنار پدر بود و حتی یک لحظه از کنار بسترش جدا نشد؛ سال‌ها بود پدرش از دنیا رفته بود اما علی نگذاشت مادر کمترین احساس تنهایی و فراق کند.

حجت‌الاسلام انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: جوانان بدانند اگر می‌خواهند محبوب خدا شوند تا جایی که می‌توانند و امکان دارد به پدر و مادر محبت کرده و در برابر آنان ادب داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو