کلاهبرداری از کسبه با ارسال پیام جعلی پرداخت پول

115

1398/4/19

11:28


مرد شیاد که با ارسال پیام جعلی پرداخت پول، از مغازه دار‌ها و سوپرمارکت‌های کرج و فردیس سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

کلاهبرداری از کسبه با ارسال پیام جعلی پرداخت پول

به گزارش بهداشت نیوز:  این پرونده پس از طرح شکایت کسبه فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های این شهرستان‌ها، در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

براساس اظهارات مالباختگان، متهم همراه یک زن وارد مغازه شده و پس از خرید کالا و دریافت شماره کارت بانکی فروشنده اقدام به پرداخت پول از طریق موبایل بانک می‌کرد. او پس از وارد کردن اطلاعات در نرم افزار و نمایش مشخصات صاحب کارت اقدام به گرفتن عکس از صفحه کرده و ادامه عملیات انتقال وجه را متوقف و با نشان دادن تصویر تراکنش به فروشنده وانمود می‌کرد که پول را به حساب وی واریز کرده است سپس محل را ترک می‌کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تشکیل پرونده این سرقت و کلاهبرداری، متهم با تحقیقات گسترده پلیس ردگیری و در حالی که قصد خرید از یکی از فروشگاه‌های کرج را داشت، دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها به ۱۰ مورد کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد. بازپرس شعبه ۱۹ دادسرای ناحیه ۳ کرج از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - ۴۵ متری کاج - بلوار ولیعصر (عج) - جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد مراجعه کنند.

 

منبع: روزنامه ایران

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو