پلیس فرانسه، معتاد زرنگ را دستگیر کرد

منبع: برترین ها

75

1399/11/26

20:43


یک معتاد ۳۲ ساله که با جا زدن خود به عنوان فردی نظامی، اطلاعات محرمانه ژاندارمری و پلیس فرانسه را سرقت و در ازای دریافت مواد مخدر می‌فروخت، با رای دادگاه به پنج سال حبس محکوم شد.

برترین‌ها: یک معتاد ۳۲ ساله که با جا زدن خود به عنوان فردی نظامی، اطلاعات محرمانه ژاندارمری و پلیس فرانسه را سرقت و در ازای دریافت مواد مخدر می‌فروخت، با رای دادگاه به پنج سال حبس محکوم شد.

وسلی کریکوریان که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد از تابستان گذشته در بیمارستان روانی شهر لیون بستری شده ولی به گواه روانپزشکانی که او را معاینه کرده و در جریان پرونده‌اش هستند، مسئول جرائمی دانسته شده که به زغم آنها خودخواسته‌ مرتکب شده است.

آقای کریکوریان برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ خود را به عنوان افسر پلیس شهر لیون جا زد و تلاش کرد تا اطلاعاتی از یک فرد بازداشت شده به دست آورد. او این اقدام را از طریق تماس تلفنی انجام داده بود؛ تماسی که در بررسی‌ها نشان می‌داد که او با اصلاحات تخصصی پلیس کاملا آشنا بوده و با هوشمندی بالا به خوبی توانسته هویت اصلی خود را پنهان کند.

او تابستان سال گذشته به جرم سرقت توام با خشونت در شهر اِکس آن پرووانسِ فرانسه بازداشت و به دلیل تشخیص بیماری روانی در بیمارستان بستری می‌شود ولی همچنان از بیمارستان به برقراری تماس برای کسب اطلاعات محرمانه از پلیس و ژاندامری ادامه می‌دهد؛ اقدامی که در نهایت موجب گرفتار شدن او در جریان تحقیقات پلیس می‌شود.

تحقیقات پلیس لیون نشان می‌دهد که او اطلاعات کسب شده را به قاچاقچیان مواد مخدر می‌فروخته و در ازای آن مواد افیونی مورد نیازش را دریافت می‌کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو