بازداشت عامل زورگیری از پسر ۱۲ساله مشهدی

منبع: برترین ها

94

1399/11/27

09:25


رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری جوان آپاچی سواری خبر داد که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی ۱۲ ساله در مشهد در فضای مجازی منتشر شده بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری جوان آپاچی سواری خبر داد که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی ۱۲ ساله در مشهد در فضای مجازی منتشر شده بود.

جواد شفیع‌زاده با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ روز پنجشنبه، ۲۳ بهمن ماه امسال یک فقره زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه از نوجوانی ۱۲ ساله همراه با ضرب و شتم توسط راکب موتورسیکلت آپاچی در خیابان مجلسی مشهد به وقوع پیوست و با گزارش موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

وی افزود: در حالی که بررسی‌های پلیس آغاز شده بود کلیپی از صحنه این سرقت خشن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: کاراگاهان دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی با اقدام‌های اطلاعاتی گسترده و در یک کار پیچیده پلیسی، متهم به ارتکاب این سرقت خشن که جوانی ۱۸ ساله بود را چهره‌زنی کرده و مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی محل تردد متهم در محدوده منطقه خواجه ربیع مشهد با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: متهم پرونده در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شفیع‌زاده با اعلام این مطلب که مالباخته در مواجهه حضوری، متهم و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت را شناسایی کرده است، گفت: با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات پرونده ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو