آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید

آنچه باید درباره سفر به مکزیک و هزینه های سفر بدانید


منبع: آرگا

66

1399/11/27

10:04


سفر به مکزیک با تجربیات ویژه ای برای گردشگران است این کشور دارای جاذبه های توریستی زیادی است هزینه های سفر به این کشور بسیار گران است زیرا یکی از کشورهای لاکچری برای مسافرت می باشد و در این بخش ما اشاره ای به هزینه های جاری در طی سفر به این کشور خواهیم داشت و با ویژگی های آن آشنا می شوید.

مکزیک از جمله کشورهای واقع در آمریکای شمالی است کشوری پر جاذبه که هر ساله مقصد گردشگران زیادی است و توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند این کشور دارای جاذبه های متنوعی است شور و شوقی که در این کشور وجود دارد آن را به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل کرده است. فرهنگ و تاریخ این سرزمین بسیار ارزشمند و غنی است و امروزه نیز جاذبه های فرهنگی و تاریخی آن مورد توجه قرار می گیرد مردمان این منطقه مهمان نواز و خون گرم هستند آن ها فرهنگ و آداب و رسوم ویژه خود را دارند این سرزمین با وجود معماری های شگفت انگیز خود نیز مورد توجه است تاریخ این منطقه بسیار پر فراز و نشیب است همچنین این سرزمین دارای جاذبه های تاریخی زیادی نیز می باشد طبیعت این منطقه با توجه به اینکه بسیار فوق العاده است می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد. جاذبه های متنوع در این کشور در کنار جاذبه های تاریخی آن می تواند ارزشمند باشد و با سفر به کشور مکزیک می توانید از نزدیک این جاذبه ها را مشاهده کنید.

راهنمای جامع سفر به مکزیک:

مکزیک یکی از کشورهای توریستی که برای گردشگران با سلیقه های مختلف مکان بسیار مناسبی است جاذبه های مدرن و تاریخی در این شهر موجب می شوند تا به یکی از مکان های گردشگری مهم در دنیا تبدیل شود. این کشور با تهران اختلاف زمانی ۹ ساعته دارد شرایط آب و هوایی آن مناسب است و در بخش های مختلفی از آن نیز متنوع می باشد.

هزینه های رفتن به مکزیک

اطلاعات عمومی درباره مکزیک:

زبان رسمی مردمان این منطقه اسپانیایی است برق شهری که شهرهای مختلف این کشور عبور می کند برق ۱۲۷ ولتی است تماس های اضطراری برای برقراری ارتباط در صورت لزوم ۹۱۱ است و کد کشوری نیز +۵۲ است. رانندگی درون شهری در این کشور از سمت راست است بنابراین اگر قصد دارید تا ماشین کرایه کنید تا در تردد راحت تر باشید باید به این قوانین راهنمایی و رانندگی در این کشور توجه کنید. وجود فرودگاه در شهرهای مختلف موجب شده است تا سفر به این کشور راحت شود و شما می توانید بلیط های هوایی خود را به شهرهای مختلفی تهیه کنید زیرا امکان فرود در فرودگاه های مختلف از شهرهای آن را خواهید داشت. بیش از ۳۰ فرودگاه در شهرهای مختلفی از این کشور وجود دارد.

شرایط آب و هوایی منطقه:

وضعیت آب و هوایی این کشور ویژه است این کشور پهناور در بخش های مختلفی از شهرهای خود دارای آب و هوای متنوعی است در مناطق ساحلی آن آب و هوای خشکی حاکم است همچنین در رشته کوه های فلات جنوبی آب و هوا نسبتا مرطوب است در بخش های استوایی نیز آب و هوای مرطوبی حاکم می باشد با این حال بخش های مختلفی از این کشور می تواند به عنوان یک اقامتگاه  مناسب برای شما تبدیل شود و امکان سفری دلنشین را در اختیار شما قرار دهد. تجربه سفر به کشور مکزیک در فصل های مختلفی از سال برای گردشگران ویژه می باشد و امکانات زایدی برای تفریح و گشت و گزار را در اختیار آن ها قرار می دهد.

تفریح در مکزیک

برآورد هزینه های سفر:

هزینه های جاری در طی سفر به این کشور هزینه های مختلفی هستند که شامل هزینه های خوراک، خرید، وسیله نقلیه، هتل، بلیط و … می باشند با محاسبه تقریبی این هزینه ها می توانید برآورد بهتری داشته باشید و برنامه ریزی بهتری برای سفر خود خواهید داشت.

۱- هزینه های اقامتی:

در سفر به کشور مکزیک یکی از هزینه های جاری سفر هزینه های اقامتی است برای اینکه در هزینه های خود صرفه جوبی بیشتری داشته باشید می توانید از هاستل ها برای اقامت استفاده کنید. هزینه های اقامت در هاستل ها برای یک شب ۱۲۵ پزو است اتاق های اختصاصی که رزرو می کنید مبلغ ۱۴۰ تا ۲۰۰ پزو را دریافت می کنند. برخی از اتاق های اختصاصی با امکانات بیشتر نیز هزینه ۴۰۰ پزو دریافت می کنند هتل های ارزان قیمت در شهرهای مکزیک ۳۰۰ پزو است همچنین برای کرایه آپارتمان نیز باید مبلغ ۶۴۰ پزو پرداخت کنید اما این هزینه ها در شهرهای بزرگ تر می تواند یشتر باشد و بالغ بر ۶۰۰ پزو محاسبه می شود.

گشت و گزار در مکزیک

۲- هزینه های غذا:

دسته ای دیگر از هزینه های جاری شامل هزینه های غذا می شوند غذاهای خیابانی که اغلب مقرون به صرفه هستند ۲۴۰ پزو تخمین زده می شوند برای سرو غذا در یکی از رستوران های معمولی نیز باید مبلغ ۴۰۰ پزو پرداخت کنید. رستوران های مک دونالد نیز هزینه های آن ۵۰۰ پزو در نظر گرفته می شود.

۳- هزینه های حمل و نقل:

بهتر است برای کاهش هزینه های خود از اتوبوس های درون شهری استفاده کنید هزینه های اتوبوس برای یک مسیر ۵ ساعته ۴۸۰ پزو در نظر گرفته می شود همچنین برخی از ایرلاین ها مسیرهای طولانی را با قیمت های مناسبی تردد می کنند که می توانید از آن ها استفاده کنید که برای تردد از شک شهر به شهر دیگر مناسب می باشد و هزینه های شما را کمتر می کند. کرایه تاکسی درون شهری نیز ۱۶ پزو است که در صورت لزوم می توانید از آن ها استفاده کنید.

راهنمای سفر به مکزیک

۴- هزینه های تفریح:

یکی از هزینه های جاری و گران در طی سفر به کشور مکزیک هزینه های تفریحی است این کشور دارای تفریحات آبی همچون غواصی است که تفریحات گران قیمتی است و بسیاری از گردشگران از آن استفاده می کنند. هزینه های تفریحی برای این کشور روزانه ۲۴۰۰ پزو در نظر گرفته می شود برای بازدید از جاذبه های باستانی در این کشور نیز باید بلیط های ورودی تهیه کنید که هزینه های آن ۱۶۰ پزو است.

دیدنی های مکزیک دارای جذابیت های زیادی هستند و هر ساله این کشور گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به ویژه ایران به خود جذب می کند اگر می پرسید از کدام مکان های دیدنی مکزیک بازدید کنید باید در لینک با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو