فیلمی که به دنبال رکورد ۶۵۷ میلیون دلاری است

منبع: ایران آرت

95

1399/11/27

10:43


در نسخه کنونی "لیگ عدالت" جرد لتو بازهم در نقش "جوکر" ظاهر شده است.

ایران آرت: زک اسنایدر کارگردان فیلم سینمایی "لیگ عدالت" (Justice League) از تریلر جدید این فیلم ابرحماسی رونمایی کرد.

نسخه جدیدی از این فیلم محصول ۲۰۱۷ که مورد تأیید زک اسنایدر قرار دارد، برشی چهار ساعته است که در ۱۸ مارس ۲۰۲۱ در شبکه پخش اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) توزیع می‌شود. در نسخه کنونی "جرد لتو" بازهم در نقش "جوکر" ظاهر شده است.

برهمین اساس "لیگ عدالت زک اسنایدر" با تریلر جدیدی رونمایی شد تا این فیلم اکران‌شده را با تدوینی مجدد و منطبق با نظر این فیلمساز در اختیار مخاطبان سینما قرار دهد.

خبرگزاری آنا نوشت زک اسنایدر کارگردان این فیلم به دلیل یک فاجعه خانوادگی، پروژه را قبل از اکران و اتمام نسخه نهایی ترک کرد و جاس ویدون به عنوان جایگزین مراحل ساخت آن را پی گرفت و نهایتا اکران آن با اکران ۶۵۷,۹ میلیون دلار در گیشه به اتمام رسید، هرچند که آن را ناامیدکننده می‌دانستند!

پس ازآن مخاطبان کارزاری را به راه انداختند که در نتیجه برادران وارنر از اسنایدر خواست تا فیلم خود را برای اچ‌بی‌او مکس تکمیل کند.

اسنایدر چندین دقیقه از فیلم جدید را فیلمبرداری و مونتاژی تازه از شخصیت‌های بن افلک (بتمن)، ری فیشر (سایبورگ) و امبر هرد (مرا) را مونتاژ کرد. او همچنین "جرد لتو" را برای بازی در نقش جوکر به خدمت گرفت اگرچه در نسخه اصلی فیلم وجود نداشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو