لیگ عدالت زک اسنایدر

تریلر جدید و کامل فیلم پرحاشیه «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) پس از انتشار چندین تیزر کوتاه منتشر شد. کات کارگردان «لیگ عدالت» که سال گذشته میلادی مراحل پس از تولید را با بودجه گزارش شده بیش از ۷۰ میلیون دلاری سپری کرد، قرار است در ماه مارس همزمان از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش شود.

اسنایدر در ماه‌های اخیر چندین مرتبه تأکید کرده است که این کات جدید تفاوت‌های بسیاری با کات اکران‌شده‌ای که توسط «جاس ویدن» کارگردانی شد خواهد داشت. اسنایدر با چراغ سبز وارنرمیدیا گروه پس از تولید قبلی خود را گرد هم آورد تا کات ابتدایی خودش را به اتمام برساند و حتی پنج دقیقه صحنه‌ی جدید فیلمبرداری کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این نسخه از «لیگ عدالت» که بیش از چهار ساعته خواهد بود، شخصیت‌هایی برای اولین بار معرفی می‌شوند و شخصیت‌های دیگری که از قبل در فیلم بوده‌اند از جمله «فلش» با بازی «ازرا میلر»، «آکوامن» با بازی «جیسون موموآ» و دیگران در صحنه‌های بیشتری دیده خواهند شد.

علاوه بر این، سکانس‌های نبرد فیلم تفاوت‌هایی با نسخه‌ی ویدن دارد. اسنایدر پیش‌تر گفته بود که از هیچ‌یک از تصاویر ضبط شده توسط ویدن استفاده نخواهد کرد، بنابراین «سوپرمن» با بازی «هنری کویل» در این نسخه ظاهر و عملکری متفاوت دارد. دیگر خصوصیت این کات اضافه شدن شخصیت «جوکر» با بازی «جرد لتو» است که آخرین بار در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) «دیوید آیر» دیده شده، اما اسنایدر در او تغییراتی ایجاد کرده است.

در کات اسنایدر شخصیت‌های قهرمان دنیا را به شکلی دگرگون از شر «استپ‌ولف» نجات خواهند داد. با تمام این اوصاف سؤال این است که آیا هواداران تمایلی به دیدن این کات در سالن‌های سینما دارند؟ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) این پرسش هم پاسخ داده خواهد شد. اسنایدر پیش‌تر گفته بود که «لیگ عدالت» او دارای یک میان‌پرده‌ی ۱۰ دقیقه‌ای است.

اسنایدر این هفته ادعا کرد که برادران وارنر تمایلی به تولید «لیگ عدالت ۲» با کارگردانی او ندارد.

در یوتیوب ببینید:

 در آپارات ببینید: