معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

معرفی سری بازی جذاب و اکشن Battlefield


منبع: پی سی دی

194

1399/11/27

11:07


خیلی خب در این مقاله میخواییم بپردازیم به یکی دیگه از بازی های اکشن خیلی خفن که تا حالا تونسته محبوبیت بسیار زیادی رو نسبت به خودش بین کاربران جلب کنه، این بازی بسیار حرفه ای طراحی شده و امروزه به یکی از پر استفاده ترین بازی های دنیا تبدیل شده، سری بازی های Battlefield یکی از بهترین بازی های تفنگی در بازار هستند که تونستند جایگزین تمام بازی های تفنگی باشند و افرادی هستند که این بازی ها را به عنوان بهترین بازی های دنیا میشناسند، ما در این مقاله میخواهیم به این سری بازی ها بپردازیم و به شما اطلاعاتی راجع به این بازی ها ارائه کنیم تا شما هم بیشتر با این بازی ها آشنا بشید و با نصب کردن اونا در سیستم خودتون بسیار لذت ببرید و یک بازی با کیفیت و عالی در سیستم خودتون داشته باشید.

معرفی سری بازی جذاب BattleField

بازی بتل فیلد از اول کار که اومد تونست افراد زیادی رو به خودش جذب کنه هرچند این بازی اول کار خیلی گرافیک حرفه ای نداشت اما به هر حال همان زمان که این بازی عرضه شد سیستم ها هم اونقدر حرفه ای نبودند که بتونند بازی هایی با گرافیک بالاتر رو اجرا کنند.

این بازی در اوایل کار خودش خیلی خوب پیش رفت و بعد که شروع به گسترده شدن کرد و نسخه های جدید از خودش ارائه داد دیگه تونست رهبری بازار رو تقریبا در زمینه بازی های اکشن به دست بگیره، کیفیت بازی در نسخه های جدید بسیار بالا رفت و تونست کاربران رو به سمت خودش جذب کنه و رضایت اکثر اونا هم جلب کنه.

در ادامه مقاله میپردازیم از اولین نسخه که بتل فیلد به وجود اومد و تا آخرین نسخه ای که تا کنون در بازار عرضه شده رو به شما معرفی میکنیم که بیشتر با این سری بازی جذاب آشنا بشید و اطلاعات زیادی راجع به اون بدست بیارید.

بازی Battlefield 1942

اولین نسخه ای که از بتل فیلد وجود داره این نسخه هست، این نسخه از همون اول که عرضه شده در اون زمان تونست کاربران رو به سمت خودش جذب کنه و از وجود خودش خبری داد که بتونه در نسخه های بعدی هم کاربران رو در دسترس داشته باشه و روز به روز به یک بازی حرفه ای تبدیل بشه.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این نسخه کیفیت بالایی نداشت و اما همون کیفیت هم در اون زمان بسیار مناسب سیستم ها بود و میتونست رضایت کاربران رو نسبت به خودش جلب کنه، البته داستان بازی تا حدی قابل فهم بود و همین دلیل تونست که کاربران رو متقاعد کنه که بعدا هم از این بازی استفاده کنند و اونو از سیستم خودشون سریعا حذف نکنند.

برای نصب این بازی هم میتونید از هر سیستمی استفاده کنید تا اونو تجربه کنید تا اگر قبلا این بازی رو تجربه کردید خاطرات خودتون رو به یاد بیارید و کلی از اون لذت ببرید.

بازی Battlefield Vietnam

دومین نسخه بتل فیلد که در بازار عرضه شد نسخه ویتنام این بازی بود که سیر تکامل خوبی داشت و همین باعث شد که کاربران بیشتری نسبت به قبل به بتل فیلد علاقه مند بشن و از اون استفاده کنند.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این بازی تونسته بود نسبت به نسخه قبلی کیفیت خودشو بیشتر حفظ کنه و همین شد که افراد همگی از بتل فیلد نسخه اول به این نسخه روی آوردند و تونستند که این بازی رو با کیفیت بیشتری در دسترس خودشون داشته باشند.

این بازی هم سیستم های زیاد قدرتمندی نمیخواد و میتونید با سیستم های مبتدی هم از اون استفاه کرده و اونو نصب کنید تا از بازی کردن اون لذت ببرید.

این نسخه های اولیه بتل فیلد امروزه به عنوان بازی های نوستالژی شناخته میشن و دیگه خیلی قدیمی شدند اما ما فقط قصد داریم در این مقاله سیر تکامل بتل فیلد رو خدمتتون ارائه بدیم تا ببینید این سری بازی حرفه ای از چه کیفیتی به چه کیفیت فوق العاده ای رسیده.

بازی Battlefield 2

سومین نسخه بازی Battlefield 2 بود که تونست باز هم سیر تکامل خودش رو به خوبی نشون بده و به کاربران اعلام کنه که این سری همچنان ادامه داره و در هر نسخه جدید بازی پیشرفت زیادی خواهد کرد.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این نسخه هم کیفیت خوبی رو برای خودش در نظر گرفت و همین باعث شد دوباره کاربران جدید تری به خودش جلب کنه و پر طرفدار تر بشه، این نسخه یکی از قابلیت هایی که داشت این بود توسط شرکت های توسعه بازی ایرانی فارسی سازی شده و شما میتونید اونو با زبان فارسی در دسترس خودتون داشته باشید و همه مکالمه هایی که در بازی صورت میگیره به صورت کاملا فارسی هستند.

این بازی هم سیستم قدرتمندی نیاز نداره و شما میتونید با سیستم های معمولی هم به انجام اون بپردازید و بازی رو در سیستم خودتون اجرا کنید.

اما در کل این نسخه هم گیم پلی خوبی داشته و میتونه رضایت شمارو نسبت به داستان بازی جلب کنه و میتونید با این بازی کلی لذت ببرید و یاد بازی های قدیمی را کنید.

بازی battlefield 2142

این نسخه از بازی تا حدودی با نسخه های دیگه متفاوت هست و شما فضای غیر واقعی تر و شخصیت های تخیلی را در خود دارد و همین دلیل هم ممکنه که باعث بشه شما از این بازی رضایت کافی رو نداشته باشید و نتونید به خوبی با محیط و شخصیت های بازی ارتباط برقرار کنید.

اما در کل این نسخه هم گیم پلی جذابی داره و طرفداران خاص خودشو داره، برخی از افراد هستند که علاقه مند به این سبک بازی ها هستند.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این بازی هم مشخصات سخت افزاری بسیار حرفه ای نیاز نداره و شما میتونید خیلی ساده اونو با حجم بسیار پایین دانلود و نصب کنید و از این بازی لذت کافی رو ببرید، توجه داشته باشید که این بازی هم از نسخه های قدیمی بتل فیلد هست و اما کیفیت اون نسبت به نسخه های قبلی بهتر شده و ممکنه رضایت شمارو جلب کنه.

بازی Battlefield: Bad Company

یکی دیگه از نسخه های پر طرفدار سری بازی های بتل فیلد دو نسخه بد کمپانی اون هست که تا کنون تونسته محبوبیت زیادی رو به خودش جلب کنه، این نسخه بسیار خوب و با کیفیت طراحی شده و به شما این امکان رو میده تا بتونید به خوبی یک بازی اکشن حرفه ای رو تجربه کنید و یک بازی حرفه ای رو در سیستم خودتون داشته باشید.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهتر شده و تونست روند پیشرفت عالی بازی بتل فیلد رو به خوبی به رخ بکشه و یک نسخه بسیار حرفه از این سری بازی بود، سیر تحول بتل فیلد از این نسخه شروع شد و تونست که بین کاربران بسیار محبوب بشه.

این نسخه تونست در همون سالی که منتشر شد بسیتری از کاربران رو به سمت خودش جلب کنه و به یکی از اصلی ترین بازی های اکشن تبدیل بشه، البته برای اجرا کردن این بازی اصلا نیاز نیست که سیستم خیلی حرفه ای با سخت افزار بالا داشته باشید تا بتونید اون رو تجربه کنید و میتونید با سیستم های متوسط به بالا اونو تجربه کنید.

بازی Battlefield: Bad Company 2

دومین نسخه بد کمپانی بتل فیلد با تحولی که داشت تونست باز هم اسم این بازی رو بین کاربران بولد کنه و دوباره افرادی رو نسبت به این بازی جذب کنه، نسخه دوم بد کمپانی بسیار با کیفیت تر از قبل شروع به فعالیت کرد و طوری در بازار عرضه شده که در اون سال بسیار سر و صدا کرد و تونست حتی جایگزین بازی هایی مثل کال آف دیوتی بشه.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

همونطور که در تصویر بالا میبینید این بازی بسیار کیفیت عالی داره و گیم پلی جذابی داره که میتونه شمارو تا چندین ساعت سرگرم خودش کنه و شما میتونید با داشتن این بازی در سیستم خودتون یک بازی اکشن خیلی خفن رو تجربه کنید.

این بازی مشخصات سخت افزاری متوسطی میخواد و نیاز نیست که تا حد بسیار زیادی سیستم قدرتمندی داشته باشید و تجربه اون رو میتونید با سیستم های ضعیف هم داشته باشید.

بازی Battlefield 3

خیلی خب یکی از اصلی ترین دلایلی که بازی بتل فیلد جنجالی شد نسخه سوم اون بود، این نسخه تا کنون تونسته در ایران به محبوب ترین نسخه بتل فیلد تبدیل بشه، دلیل جنجانی بودن این نسخه کیفیت یا پیشرفت اون نیست بلکه یک دلیل جنجالی دیگه داره، بخشی از این بازی طبق گفته هایی که هست در تهران برگذار شده و همین باعث شده که در ایران خیلی محبوب بشه و تونسته بسیاری از افراد رو به سمت خودش جذب کنه.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این نسخه کیفیت بسیار عالی داره و یک داستان بسیار خوب هم پشت اون هست که باعث میشه شما همیشه پیگیر اون باشید و ساعت های زیادی رو به این بازی اختصاص خواهید داد، این بازی در واقع میتونه یک جایگزین عالی برای نسخه های مختلف کال آف دیوتی باشه و شما اگر سیستمتون این بازی رو اجرا میکنه میتونید به خوبی اون رو به جای کال آف دیوتی در سیستم خودتون داشته باشید و به این بازی بپردازید.

حجم بازی هم زیاد نیست و شما میتونید با حجم پایین اون رو در دسترس خودتون داشته باشید و خیلی ساده اون رو در سیستم خودتون نصب کرده و از بازی کردن لذت ببرید.

بازی battlefield 4

این بازی هم چهارمین نسخه رسمی از بتل فیلد هست که بسیار کیفیت و گیم پلی عالی داره و میتونه لذت یک بازی اکشن بسیار جذاب رو به شما بده، این بازی هم توجه های زیادی رو به خودش جلب کرد و افراد ایرانی یک دلیلی که به سمت این بازی رفتند این بود که فکر میکردند در نسخه چهارم بازی هم در ایران ارائه شده و همین دلیل باعث شد که افراد زیادی بازی رو در سیستم خودشون نصب کنند.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

اما بر خلاف این باور ها این بازی اصلا در ایران نبود و فقط در نسخه سوم بازی بود که شما میتونستید ایران رو مشاهده کنید و فقط یک مرحله بود که در ایران رایج بود، این نسخه از بازی هم بسیار پیشرفت داشته و تونسته که رضایت افراد زیادی رو به سمت خودش جلب کنه.

البته توجه داشته باشید که از این نسخه به بعد باید سیستم حداقل خوبی داشته باشید تا بتونید اونو تجربه کنید و در سیستم خودتون نصب کنید، پس قبل از دانلود این نسخه حتما توجه داشته باشید که سیستم شما مشخصات سخت افزاری مناسبی داشته باشه.

بازی Battlefield Hardline

این سری از بازی تل فیلد هم یکی از محبوب ترین نوع هست که تاکنون تونسته کاربران زیادی رو برای خودش جذب کنه، این سری از بازی تونسته که واقعیت بیشتری رو بازی به کار ببره و طبیعی تر شده نسبت به نسخه های قبلی به همین دلیل افراد بیشتری به اون جذب شدند و از بازی کردن این نسخه لذت میبرند.

کیفیت بسیار بی نظیری در این نسخه از بتل فیلد خواهید داشت و میتونید اون رو جایگزین بازی دیگه اکشن کنید و به عنوان برترین بازی اکشن اون رو در سیستم خودتون نصب کرده و کلی لذت ببرید، داستان بازی بسیار جالب بوده و شما میتونید با داستان این بازی بسیار ارتباط مستقیمی بر قرار کنید.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این نسخه از بازی به علت گرافیک بالایی که داره روی هر سیستمی نصب نمیشه و شما باید اجرا کردن اون باید یک سیستم با مشخصات سخت افزاری بسیار حرفه ای داشته باشید، پس حتما توجه کنید که قبل از دانلود بازی بررسی کنید که این بازی در سیستم شما اجرا خواهد شد و یا خیر، چون حجم بازی بالا بوده و شما برای دانلود اون باید زمان و ترافیک اینترنت زیادی رو باید صرف کنید.

بازی Battlefield 1

بعد از انتشار این نسخه همه فکر میکردند که مجموعه سازنده بتل فیلد تازه یادش افتاده که باید نسخه 1 بازی خودش رو منتشر کنه، اما اصلا اینطور نیست و این بازی فقط اسم غلط اندازی داره و نسخه 1 اون نیست بلکه یکی از جدید ترین نسخه های بتل فیلد هست.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

این نسخه تونسته کیفیت خودش رو بسیار حفظ کنه و به یکی از برترین نسخه های سری بازی بتل فیلد تبدیل بشه، شما هم اگر قصد دارید که یک بازی اکشن و تفنگی همه چی تموم داشته باشید این نسخه برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

این نسخه حجم زیادی داره و برای دانلود کردن اون باید ترافیک اینترنت زیادی داشته باشید تا بتونید اون رو اجرا کنید، علاوه بر ترافیک اینترنت زیاد شما باید سیستمی با مشخصات سخت افزاری حرفه ای داشته باشید تا بتونید اون رو در سیستم خودتون تجربه کنید.

بازی Battlefield V

خیلی خب به آخرین نسخه بتل فیلد که تا کنون در بازار ارائه شده رسیدیم، این نسخه بسیار پر حجم هست اما ارزش این رو داره که شما اونو دانلود کنید و حداقل برای یکبار اونو تجربه کنید تا معنی واقعی گرایی در یک بازی رو به خوبی درک کنید، توجه داشته باشید که این نسخه از بازی کیفیت بسیار بالایی داره و همین دلیل هم باعث شده که شما باید سیستمی داشته باشید با گرافیک عالی تا بتونید اونو در سیستم خودتون اجرا کنید.

معرفی سری بازی جذاب و اکشن  Battlefield

جدید ترین نسخه ای که از بتل فیلد در بازار ارائه شده نسخه وی هست که تا کنون تونسته رضایت افراد رو نسبت به خودش به خوبی جلب کنه و به یکی از بهترین بازی های اکشن در این سال باشه، این نسخه تونسته رقابت بسیار بزرگی رو با مجموعه کال آف دیوتی آغاز کنه و تقریبا هم یکی برنده ها هست چون افراد زیادی نسبت به اون نظرات خوبی رو ارائه کردند.

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم که شمارو کاملا با سری بازی خفن بتل فیلد آشنا کنیم تا بتونید تجربه کردن این سری بازی کلی لذتت ببرید همونطور هم که در مقاله گفتیم این بازی در طول فعالیت خودش سیر تکاملی بسیار زیادی رو داشته و همین تونسه که طی هر نسخه از پیشرفت خودش محبوب تر واقع بشه.

امیدواریم از خوندن مقاله لذت برده باشید و اطلاعاتی کافی را نسبت به سری بازی بتل فیلد به دست آورده باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو