همکاری رامین بهنا و امید نعمتی در اثر موسیقایی

منبع: برترین ها

72

1399/11/27

11:28


رامین بهنا آهنگساز کشورمان اسفند ماه سال جاری تک آهنگ «منم» را به خوانندگی امید نعمتی منتشر می کند.

خبرگزاری مهر: رامین بهنا از انتشار اثر مشترک خود با امید نعمتی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

این آهنگساز و سرپرست گروه «بهنا» درباره اثر جدید خود گفت: از ۲ سال پیش پروژه ای را شروع کردم که در هر اثر با خواننده های مختلف و موسیقی‌دان ها همکاری می کنم که در این پروژه ها با رضا رامتین نیا، مانی صفی خانی همکاری کردم که تمامی این آثار منتشر شده است.

همکاری رامین بهنا و امید نعمتی در اثر موسیقایی

وی افزود: از یک سال گذشته تصمیم گرفتیم با امید نعمتی در یک اثر موسیقایی همکاری کنیم که آهنگسازی و تنظیم این اثر به عهده من بوده است. شعر اثر از مولانا است و عنوانی که برای آن انتخاب کردیم «منم» است. سال گذشته بیشتر کارها تا قبل از شیوع بیماری کرونا تمام شده بود که مدتی صبر کردیم تا شرایط بهبود یابد سپس کارهای میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را شروع کردیم. البته در این اثر مخاطب ویژگی های دیگر امید نعمتی را می بیند یعنی ویژگی هایی از این خواننده دیده و شنیده می شود که در آثار قبلی این خواننده نبوده است. شعر این اثر خیلی سنگین بود ولی با این حال جرقه ای که از اول در ذهنم برای آهنگسازی زده شد همان را پیش بردم و خوشبختانه هر ۲ از این همکاری لذت بردیم.

سرپرست گروه «بهنا» درباره اعضا و نوازندگان این قطعه توضیح داد: در این اثر موسیقایی نوازندگی گیتار به عهده سیاوش امامی بوده و کسری ابراهیمی نوازندگی درامز را بر عهده داشته است. همچنین میکس و مسترینگ در استودیو ۵۴ توسط پیمان توسلی انجام شده است.

بهنا در پایان گفت: تمامی مراحل نهایی این اثر انجام شده است و قرار است اواسط اسفند ماه سال جاری منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو