تغییر ظاهر کیت میدلتون پس از ملکه شدن

منبع: ایران آرت

81

1399/11/27

12:14


ملکه آینده بریتانیا می‌گوید: مردم می‌خواهند بتوانند ارتباط برقرار کنند، و من فکر می‌کنم لباس راهی برای رسیدن و نزدیکی به مردم است.

ایران آرت: دوشس کمبریج به فکر تغییر شکل ظاهری خود پس از تاج‌گذاری است و بیشتر برای نزدیکی به مردم به سمت لباس‌های ساده می‌رود.

اسپوتنیک به نقل از دیلی‌میل نوشت: به گفته میدلتون ۳۹ ساله، وی برای لباس‌هایش به عنوان یک ملکه در ابتدا شروع به جست‌وجوی الهام در استایل الیزابت دوم کرده است. با این حال همسر وی، شاهزاده ویلیام، قصد دارد لباس "طراحان مدرن" را بپوشد تا "به مردم نزدیک‌تر" باشد. وی نیز این کار را خواهد کرد.

میدلتون گفت: "عموم مردم اکنون علاقه کمتری به سلطنتی دارند که از آن‌ها دور هستند و در کاخ‌های خود نشسته‌اند. مردم می‌خواهند بتوانند ارتباط برقرار کنند، و من فکر می‌کنم لباس راهی برای رسیدن و نزدیکی به مردم است."

https://media.hamshahrionline.ir/d/2021/02/13/4/4544272.jpg

به گزارش همشهری آنلاین در ژانویه، کیت میدلتون یک ژاکت قدیمی را در یک کنفرانس پوشید و جنجال بینندگان را برانگیخت. در طی تماس ویدئویی دوشس و همسرش پرنس ویلیام، میدلتون برای برقراری ارتباط با پزشکانی که درباره اهمیت مراقبت از سلامت روانی همکاران خود که با بیماری همه‌گیر ویروس کرونا درگیرند، صحبت می‌کردند، یک ژاکت چهارخانه خاکستری کلاسیک با یقه مشکی را پوشیده بود که هنگام حضور عمومی در سال ۲۰۱۸ از همان استفاده کرده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو