حصارکشی محدوده «تئاتر شهر» تا پایان سال

منبع: برترین ها

75

1399/11/27

12:16


مدیرکل هنرهای نمایشی ابراز امیدواری کرد با توجه به همکاری شهرداری و میراث فرهنگی، حصارکشی مجموعه تئاتر شهر تا پایان سال جاری انجام شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل هنرهای نمایشی ابراز امیدواری کرد با توجه به همکاری شهرداری و میراث فرهنگی، حصارکشی مجموعه تئاتر شهر تا پایان سال جاری انجام شود.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت حصارکشی مجموعه تئاتر شهر و مراحل طی شده در این خصوص، گفت: خوشبختانه جلسات و گفتگوها در خصوص حصارکشی مجموعه تئاتر شهر به خوبی پیش می‌رود و مسیر مورد نیاز در حال طی شدن است.

حصارکشی محدوده «تئاتر شهر» تا پایان سال

وی تأکید کرد: هیچ مانعی در روند حصارکشی تئاتر شهر وجود ندارد و شهرداری منطقه ۱۲، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و میراث فرهنگی همکاری لازم در این خصوص را دارند.

آشنا تصریح کرد: موضوع حصارکشی مجموعه تئاتر شهر خیلی بدیهی است و این امر مورد تأیید، مدیران و مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه است. تئاتر شهر نیاز به حصاری دارد که هم به لحاظ بصری زیبا باشد و هم از این مجموعه هنری محافظت کند.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره زمان آغاز حصارکشی مجموعه تئاتر شهر، بیان کرد: خیلی علاقه مند و امیدواریم که حصارکشی مجموعه در ایام باقیمانده از سال ۹۹ انجام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو