جواد هاشمی: نقشم در «دادستان» متفاوت است

منبع: برترین ها

101

1399/11/27

12:34


سیدجواد هاشمی بازیگر «دادستان» می گوید نقشش در این سریال نسبت به همه نقش‌هایی که بازی کرده، متفاوت است.

خبرگزاری صبا: سیدجواد هاشمی بازیگر «دادستان» می گوید نقشش در این سریال نسبت به همه نقش‌هایی که بازی کرده، متفاوت است.

سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها سریال «دادستان» را روی آنتن شبکه سه دارد درباره نقشی که در این سریال عهده‌دار است، گفت: درباره نقشی که این بار مسعود ده‌نمکی در «دادستان» برعهده من گذاشته است، می‌توانم بگویم نسبت به همه نقش‌هایی که بازی کرده ام، متفاوت است. صد البته که در شکل و شمایل من تفاوتی به نظر نمی‌رسد اما نقشی بسیار متفاوت را بازی کرده‌ام.

جواد هاشمی: نقشم در «دادستان» متفاوت است

وی ادامه داد: مسعود ده‌نمکی در «دادستان» قصه‌ای را روایت می‌کند که کاملا به روز است و به مسایل روز مبتلابه جامعه به لحاظ اجتماعی، سیاسی و اخلاقی توجه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: مجموعا فکر می‌کنم سریال «دادستان» کار خوبی از آب درآمده است. برای من نکته قابل اعتنا در این سریال این بود که در کنار استاد محمد کاسبی نقش بازی کردم و بیشتر کارم در کنار ایشان بود. در این سریال نقش مشاور و معاون محمد کاسبی را با نام «شیرانی» ایفا کردم که امیدوارم مخاطبان بپسندند.

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی محصول جدید مرکز سیمافیلم است که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، سینا آبگون، یاسمن ترابی، مجید قادری و… در سریال «دادستان» بازی می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو