گل پرسپولیس به پیکان آفساید نبود؟

منبع: ستاره

65

1399/11/27

12:34


کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد، داور دیدار پرسپولیس - پیکان قضاوت خوبی در این بازی داشته است.

ستاره | سرویس اخبار - حیدر سلیمانی درباره قضاوت رضا عادل در دیدار پرسپولیس - پیکان اظهار داشت: داور این بازی در مجموع قضاوت خیلی خوبی داشت. عادل داور باتجربه‌ای است و توانست هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم به صحنه‌ها نزدیک باشد. 

 

گل پرسپولیس به پیکان آفساید نبود؟

 

وی درباره صحنه گل پرسپولیس، تصریح کرد: گل پرسپولیس را در دو وضعیت می‌توان بررسی کرد. در پاس اولی که به امید عالیشاه داده شد، کمک داور خیلی عالی تصمیم گرفت و آفسایدی در این صحنه وجود نداشت. در لحظه‌ای که این پاس داده می‌شود مهاجم پرسپولیس در آفساید است، ولی او توپ را رها می‌کند و عالیشاه در موقعیتی درست به توپ می‌رسد، بنابراین این پاس نمی‌تواند آفساید باشد. در ادامه توپی که عالیشاه برای نوراللهی ارسال می‌کند و تبدیل به گل می‌شود نیز، آفساید نبود و باز هم کمک داور به درستی تصمیم گرفت. در این صحنه بازیکن پاس‌دهنده که عالیشاه است، یک گام از مهاجم عقب‌تر است و مشکلی وجود نداشت.

این کارشناس داوری در خاتمه گفت: در دقیقه 60 دو بازیکن پیکان در آفساید بودند و با لک در جدال هوایی قرار گرفتند که کمک داور باید آفساید اعلام می‌کرد. این بازی یک اخطار هم داشت که به درستی به میلاد سرلک داده شد.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو