پوریا پورسرخ در سریال «برف بی صدا می‌بارد»

منبع: برترین ها

30

1399/11/27

13:37


با گذشت ۱۵درصد از تصویربرداری، پوریا پورسرخ بازیگر سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی شد.

خبرگزاری ایسنا: با گذشت ۱۵درصد از تصویربرداری، پوریا پورسرخ بازیگر سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی شد.

 با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه ای می‌شود.

پوریا پورسرخ در سریال «برف بی صدا می‌بارد»

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در ده های ۶۰ ـ ۷۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضور عوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن های شمال کشور و رفسنجان می شوند.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه ی من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم ...

نظرات


تصویری


ویدئو