استقبال روسیه از پیشنهاد چین درباره ایران

منبع: برترین ها

35

1399/11/27

14:58


«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از پیشنهاد چین مبنی بر برگزاری دیدار چندجانبه برای بازگشت آمریکا به برجام استقبال می کند.

ایرنا نوشت: «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از پیشنهاد چین مبنی بر برگزاری دیدار چندجانبه برای بازگشت آمریکا به برجام استقبال می کند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه روز دوشنبه به رسانه های این کشور گفت: مسکو با واشنگتن و پکن درباره پیشنهاد چین برای برگزاری دیدار چندجانبه برای بازگشت آمریکا به توافق هسته ای با ایران گفت و گو کرده است.

وی با بیان اینکه در مورد این پیشنهاد با شرکای چینی و آمریکایی گفت و گو می کنیم، اظهار داشت: ما مخالف شرکت در این دیدار چندجانبه نیستیم هرچند که برای ثمربخش بودن دیدار باید حداقل به تفاهمی دست یافت که دیدار به چه نتایجی خواهد رسید.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: پیشنهاد چین برای برگزاری دیداری در مورد بازگشت آمریکا به برجام را درصورت تمایل همه طرف ها می توان به سرعت سازماندهی کرد.

ریابکوف گفت: اگر همه طرفها تمایل و آمادگی خود را برای شرکت در این دیدار اعلام کنند چنین تماسی می تواند سودمند باشد و بسرعت می توان شرایط برگزاری آن را فراهم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو