لیفت بینی با نخ چیست؟ | عوارض + ماندگاری + هزینه

منبع: زیبامون

191

1399/11/27

15:17


در این بخش از زیبامون اطلاعات کامل و خوبی در رابطه با لیفت بینی با نخ، عوارض، هزینه و ماندگاری این روش کسب خواهید کرد.

لیفت بینی با نخ چیست؟ | عوارض + ماندگاری + هزینه

اگرچه جراحی زیبایی بینی یکی از روش های رایج برای تغییر در اندازه، شکل و حالت بینی هست اما این روزها روش های مدرن و متفاوتی نیز برای تغییر شکل و ظاهر بینی وجود داره که میتونه بدون نیاز به جراحی، شکل و ظاهر بینی رو تغییر بده.

لیفت بینی با نخ (NOSE THREAD LIFT) یکی از این روشهای کاربردی هست که برای تغییر شکل و حالت بینی مورد استفاده قرار میگیره و طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کرده است.

اگر شما هم قصد دارید با استفاده از لیفت بینی با نخ، تغییراتی رو در شکل و ظاهر بینی خود ایجاد کنید، ابتدا این بخش از زیبامون دات کام رو به طور کامل مطالعه نمایید تا اطلاعات مفید و خوبی رو در رابطه با روش انجام، عوارض، ماندگاری و هزینه لیفت بینی با نخ کسب کنید و بعد تصمیم نهایی خودتون رو بگیرید.

 

 لیفت بینی با نخ چیست؟

به لطف آخرین فناوری هایی که در زمینه پزشکی ایجاد شده، شما میتونید بدون نیاز به جراحی و با استفاده از نخ های پلی دیوکسانون - polydioxanone threads یا (PDO) که دارای ساختاری قابل جذب و سازگار با بدن هستند، تغییرات خیلی خوبی رو در شکل و ظاهر بینی خود ایجاد کنید.

لیفت بینی با نخ که با عنوان عمل بینی در تایم ناهار! هم شناخته میشه، یکی از روشهای درمانی هست که در کمتر از یک ساعت انجام میگیره و به دلیل اینکه به کمترین زمان ممکن برای استراحت نیاز داره، بسیاری از افراد ترجیح میدن تا از این روش برای ایجاد تغییر در شکل و ظاهر بینی خود استفاده کنند.

در روش لیفت بینی با نخ، ابتدا بی حسی موضعی بر روی بینی مورد استفاده قرار میگیره و سپس پزشک نخ های ریز و مخصوص رو در امتداد پل بینی قرار میده تا بتونه مدل و شکل تیغه بینی، دیواره و حفره های بینی رو به بهترین شکل ممکن طراحی کنه و تغییر بده.

در واقع این نخ ها در زیر پوست بینی به استخوان بینی متصل میشن تا بتونن نوک بینی رو به سمت بالا بکشن و لیفت کنند. این روش با تحریک کلاژن سازی در پوست، لیفت پایداری رو برای بینی ایجاد میکنه. به بیان بهتر این نخ ها مانند داربست در بینی شما عمل میکنند و باعث میشن تا یک پل بینی برجسته تر و نوک بینی واضح تر و خوش فرمی داشته باشید. 

این روش معمولا برای افرادی که تمایل دارند بینی سربالا و خوش فرمی داشته باشند مناسبه و شاید تاثیر خیلی زیادی در کوچک شدن اندازه بینی نداشته باشه. در واقع لیفت بینی با نخ برای شکل دهی به نوک و پل بینی و کوچک کردن پره های بینی مورد استفاده قرار میگیره و ظاهری کاملا طبیعی رو برای بینی به وجود میاره. 

 

لیفت بینی با نخ

 

لیفت بینی با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

نتیجه حاصل از لیفت بینی به سرعت قابل مشاهد هست زیرا این نخ ها به راحتی ساختار بینی رو تغییر داده و باعث میشن تا فرم و حالت خیلی بهتری برای بینی به وجود بیاد.

ماندگاری لیفت بینی با نخ معمولا حدود 1 تا 2 سال هست اما اگه بعد از گذشت 9 ماه، مجددا درمان اولیه و لیفت بینی با نخ رو تکرار کنید به احتمال زیاد نتیجه ماندگار تری خواهد داشت. در برخی از  افراد که تحریک کلاژن سازی به خوبی انجام میگیره، لیفیتیگ بینی با نخ نتیجه دائمی و بسیار طولانی مدتی خواهد داشت.

 

حتما بخوانید: رینوپلاستی بینی چیست و چه نکاتی دارد؟

 

عوارض لیفت بینی با نخ 

از انجایی که نخ های PDO که برای لیفت بینی با نخ مورد استفاده قرار می گیرند قابل جذب هستند و سازگاری خوبی با بدن دارند، بعد از درمان و گذشت 6 تا 8 ماه به طور کامل جذب شده و از بین خواهند رفت و از این نظر، لیفت بینی با نخ عوارضی رو به همراه نداره.

طبیعی هست که لیفت کردن بینی با نخ، کمی درد و تورم  و کبودی به همراه داشته باشه اما با این حال، این عوارض بعد از گذشت چند روز فروکش خواهند کرد و میتونید به راحتی به فعالیت روزمره خودتون بپردازید.

از دیگر عوارض جانبی که برای لیفت بینی با نخ وجود داره میشه به مشخص بودن نخ از زیر پوست در صورت استفاده از نخ نامرغوب اشاره کرد. همچنین اگر پزشکی که کار لیفت بینی با نخ رو انجام میده از تخصص و مهارت خوبی برخوردار نباشه، احتمال نامتقارن بودن لبه و تیغه بینی هم وجود خواهد داشت.

 

لیفت بینی با نخ چه مزایایی دارد؟

 

  • پل بینی صاف تر، بالاتر و مشخص تر
  • بازسازی و ترمیم نامتقارن و کج بودن بینی
  • باریک کردن نوک بینی و لیفت کردن نوک بینی به سمت بالا
  • یک روش عالی برای شکل دهی و کانتورینگ بینی
  • دارای خطرات و عوارض جانبی بسیار کمتر نسبت به جراحی بینی

 

لیفت بینی

 

آیا لیفت بینی با نخ دردناک است؟

از انجایی که برای لیفت بینی با نخ از بی حسی موضعی استفاده میشه، در طول انجام این کار، هیچگونه دردی رو احساس نخواهید کرد. اما با این حال، ممکنه اینکار برای برخی از افراد که دارای آستانه تحمل درد پایینی هستند، دردناک و ناراحت کننده باشه که در این صورت پزشک ممکنه از بی حسی بیشتری استفاده کنه.

 

تعداد نخ های مورد استفاده برای لیفت بینی با نخ چقدر است؟

تعداد نخ هایی که برای لیفت بینی با نخ مورد استفاده قرار میگیره در هر فرد متفاوت هست اما به طور کلی، 6 تا 10 نخ برای لیفت کردن پل بینی مورد استفاده قرار میگیره و حدود 3 تا 8 نخ برای لیفت کردن نوک بینی مورد نیاز خواهد بود.

 

بینی خوش فرم

 

حتما بخوانید: بینی بزرگ چه تاثیری در زیبایی دارد

 

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت بینی به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به فرم و حالت طبیعی بینی شما، تعداد نخ های مورد نیاز برای لیفت بینی، دستمزد پزشک و هزینه های مربوط به کلینیک تعیین میشه و به همین دلیل نمیشه قیمت ثابت و مشخصی رو برای هزینه لیفت بینی با نخ بیان کرد.

اما به طور کلی، هزینه لیفت بینی با نخ بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از جراحی زیبایی بینی هست و برای افرادی که تمایل دارند بدون انجام جراحی زیبایی شکل و فرم طبیعی و خیلی خوبی رو برای بینی خود ایجاد کنند، مناسب خواهد بود. 

 

 لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل 

لیفت بینی با ژل یا فیلر هم یکی دیگه از روشهای بسیار پر طرفدار و بدون نیاز به عمل جراحی هست که با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک (HA) به پوست انجام میگیره. در این روش نیز نقایص بینی با تزریق ژل برطرف میشه و ظاهری صاف و یکدست برای بینی به وجود میاد.

در واقع هیالورونیک اسید که برای لیفت بینی با ژل مورد استفاده قرار میگیره یک ترکیب طبیعی هست که در سلولهای بدن هم وجود داره و از ان برای درمانهای زیبایی به عنوان پر کننده برای جوانسازی و فرم دهی به اجزای مختلف صورت استفاده میشه. 

لیفت کردن و کوچک کردن بینی با ژل هم جز روشهای جدید و مدرنی هست که تاثیرات خیلی خوبی در این زمینه داره و میتونه شکل و فرم بینی رو به بهترین شکل ممکن تغییر بده و ظاهری فوق العاده طبیعی برای بینی به وجود میاره.

این روش نیز با استفاده از بی حسی موضعی انجام میگیره و چیزی حدود 15 تا 30 دقیقه زمان میبره و با تزریق ژل و فیلر به قسمتهایی از بینی که توسط پزشک تشخیص داده میشه، شکل دهی مناسبی برای بینی انجام میگیره.

لیفت بینی با ژل و فیلر هم نتیجه کاملا طبیعی به همراه داره و برای افرادی که به دنبال تغییر شکل بینی خود هستند بدون اینکه با خطرات و عوارض احتمالی جراحی بینی مواجه باشن، مناسب خواهد بود.

برای اینکه بتونید تصمیم بگیرید از چه روشی برای لیفت و تغییر شکل بینی استفاده کنید، لازمه یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید تا با توجه به توصیه هایی که پزشک برای شما داره، بهترین انتخاب رو داشته باشید.

 

لیفت بینی با ژل

 

حتما بخوانید: کوچک کردن بینی با 3 ترفند ساده

 

سخن آخر

لیفت بینی با نخ یکی از روش های جدید و مدرن برای ایجاد ظاهری طبیعی و خوش فرم برای بینی هست و بدون نیاز به جراحی، فرم و حالت بینی رو به بهترین شکل ممکن تغییر میده. برای انجام این روش از نخ ها سازگار با بدن و قابل جذب استفاده میشه و نتیجه حاصل از این روش هم به سرعت قابل مشاهده هست و هزینه بسیار پایین تری نسبت به جراحی زیبایی بینی داره.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو