قرن جدید را سبز شروع کنید!

منبع: زیبامون

106

1399/11/27

16:29


امروزه استفاده از چمن مصنوعی به ترندی پرکاربرد در میان طراحان تبدیل شده است و تمامی کارشناسان استفاده از چمن مصنوعی تزیینی را استفاده ای هوشمندانه و خلاقانه می دانند!

قرن جدید را سبز شروع کنید!

سال جدید و قرنی جدید در راه است و همگی افراد به فکر ایجاد تحولاتی خاص در این قرن هستند. یکی از اموری که دنیای امروز بیش از پیش به آن نیازمند است و تمامی سازمانهای بزرگ دنیا تلاش می کنند تا آن محیط را دوباره در اطراف انسانها احیا کنند، وجود فضای سبز است. اما همانطور که تمامی امور مرتبط به انسانها در این قرن دستخوش تحولاتی شده اند، شما برای ایجاد محیط سبز در اطراف خود نیز می توانید از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند شوید و دیگر مانند گذشته محدودیت های ایجاد فضای سبز مانند آبیاری مداوم و استفاده از کود وجود ندارد.

چمن مصنوعی به عنوان عضو تازه ای از فضای سبز توانسته است به افراد کمک کند تا محیط سبز را بدون دغدغه احیا کنند. پس از ورود چمن مصنوعی به بازار، این کالا به زودی مورد توجه طراحان قرار گرفت.

زیرا این محصول این قابلیت را دارد تا با کفپوش ترکیب شود و یا در محیط های مختلفی مورد تراس خانه، روف گاردن و یا حیاط مورد استفاده قرار گیرد. امروزه استفاده از چمن مصنوعی به ترندی پرکاربرد در میان طراحان تبدیل شده است و تمامی کارشناسان استفاده از چمن مصنوعی تزیینی را استفاده ای هوشمندانه و خلاقانه می دانند!

 

با چمن مصنوعی تزیینی محیط اطراف را زیبا کنید!

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، چمن مصنوعی را می توان در فضاهای متعددی استفاده کرد. اگر کودکی در خانه دارید و می خواهید محیطی امن و زیبا را برای او به وجود بیاورید می توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید. این چمن انعطاف پذیری بالایی دارد و با قرار گیری بر روی سطوح از آسیب به کودکان پیشگیری می کند.

همچنین، این چمن از مواد آنتی باکتریال تشکیل شده است و هیچ گونه میکروبی نمی تواند بر روی سطح آن رشد کند. مطالعات نشان داده اند که استفاده از این چمن در محیط اطراف کودک می تواند به رشد شناختی کودک کمک کند.

 

چمن مصنوعی تراس

 

تراس

یکی دیگر از فضاهایی که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد تراس خانه است. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید انواع چمن مصنوعی بهاره و پاییزه را در این محیط استفاده کنید و قهوه صبحگاهی خود را در نهایت آرامش بنوشید. همچنین، می توانید این فضا را به مکانی برای مطالعه و یا تصمیم گیری های مهم خود تبدیل کنید.

 

پشت بام

پشت بام خانه یکی دیگر از فضاهای منحصر به فرد برای استفاده از چمن مصنوعی به شمار می رود. بهتر است به جای اینکه از پشت بام برای گذاشتن کولرهای خود استفاده کنید، این فضا را به محیطی دلچسب تبدیل کنید. چمن مصنوعی را می توان بر روی ایزوگام نصب کرد و همین موضوع سبب می شود که استفاده از این محصول برای ایجاد فضای سبز بسیار راحت باشد.

 

چمن مصنوعی پشت بام

 

حیاط

اگر حیاط دارید و می خواهید در قرن نو با حیاطی سبز و پر از طراوت به استقبال سال نو بروید می توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید. بهتر است بدانید که قابلیت پرورش درخت بر روی چمن مصنوعی وجود دارد. برای انجام اینکار، حفره ای را برای درخت بر روی سطح چمن مصنوعی در نظر می گیرند و سپس درخت در این حفره قرار داده می شود و محیط اطراف درخت و حیاط با این چمن پوشش داده می شود.

بنابراین کسانی که دوست دارند حیاطی همیشه سبز همراه با درختانی زیبا داشته باشند می توانند از این محصول منحصر به فرد استفاده کنند.

 

چمن مصنوعی، محصولی ایده آل با نگهداری ساده

یکی از موارد مهمی که سبب شده است این محصول مورد توجه قرار گیرد نگهداری ساده آن است. این چمن در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و هرگز گرما و یا سرمای شدید به آن آسیب وارد نمی کند. شما به راحتی می توانید سطح چمن را با آب شستشو دهید و با توجه به اینکه این چمن از مواد آنتی باکتریال تشکیل شده است نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست.

 

ایده های دیگر استفاده از چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی تنها محدود به استفاده در حیاط، تراس، اتاق کودک و یا روف گاردن نیست. شما می توانید از این محصول برای پوشش فضای خالی میان سنگ ها، زمین کنار استخر و یا پوشش پله های ورودی به ساختمان استفاده کنید. همچنین این محصول را می توان برای تزیین پلاک خانه ها نیز به کار برد. از این محصول می توان به عنوان رانر بر روی میز و یا پوشش صندلی ها استفاده کرد و صندلی سبز و اختصاصی را به وجود آورد.

 

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با چمن مصنوعی و ویژگی های آن در محیط آشنا کنیم. همانطور که متوجه شده اید این محصول قابلیت استفاده در تمامی فضاها را دارد و با توجه به این موضوع که نگهداری از آن بسیار ساده است امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

شرکت چمنزار شرکتی حرفه ای و متخصص در زمینه نصب چمن مصنوعی ورزشی و تزیینی است. برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی میتوانید با این گروه در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان متخصصان این شرکت بهره مند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو