خرید کتاب دانشگاهی

خرید کتاب دانشگاهی


93

1399/11/27

16:55


در سال های اخیر یکی از دشوارترین کارها خرید کتاب های عمومی و دانشگاهی بود. به دلیل اینکه فروشگاه های اینترنتی کتاب فعالیت زیادی نداشتند و خرید آنلاین کتاب، مثل الان جا نیفتاده بود. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و می توان گفت خریدن کتاب های دانشگاهی و عمومی با چند کلیک امکان پذیر است.

خرید کتاب دانشگاهی

به گزارش بهداشت نیوز، در سال های اخیر یکی از دشوارترین کارها خرید کتاب های عمومی و دانشگاهی بود. به دلیل اینکه فروشگاه های اینترنتی کتاب فعالیت زیادی نداشتند و خرید آنلاین کتاب، مثل الان جا نیفتاده بود. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و می توان گفت خریدن کتاب های دانشگاهی و عمومی با چند کلیک امکان پذیر است.

در بعضی مواقع بهترین روش خریدن کتاب های دانشگاهی و عمومی به صورت آنلاین است و در بعضی مواقع نیز این کار اشتباه می باشد.

بیشتر دانشجوهای ایرانی، قدم زدن در خیابان های میدان انقلاب و سر زدن به اکثر مغازه های آنجا را تجربه کرده اند و در ذهنشان این روز را به خاطر سپرده اند.

 

خرید کتاب دانشگاهی

 

کتاب های دانشگاهی را چگونه بخریم؟

در این مقاله سعی داریم بهترین روش خرید کتاب های دانشگاهی را با شما در میان بگذاریم و بیشترین اشتباهاتی که دانشجوها برای خرید کتاب های درسی انجام می دهند را بیان کنیم.

اگر در آغاز راه و سال های شروع دانشگاه هستید و با بانک کتاب های دانشگاهی غریبه هستید و برای خریدن کتاب سر در گم شده اید،  مطالب این مقاله به شما کمک می کند، زیرا که بخشی از تجربه های دانشجوهایی که روزی مانند شما بودند را بیان می کند.

 

خرید کتاب دانشگاهی

 

۱)آسان ترین روش برای تهیه ی کتاب های دانشگاهی، استفاده کردن از کتاب های دانشجو های سال های بالاتر:

خرید کتاب های لازم برای هر ترمی، هزینه های زیادی دارد و در بعضی اوقات هزینه ها زیاد می شود و اکثرا دانشجوهایی هستند که بابت هزینه های خودشان باید برنامه ریزی کنند‌!

به همین دلیل از دانشجو های سال های بالایی خودشان درخواست کتاب می کنند و بدون هزینه کردن کتاب مدنظر خودشان را دریافت می کنند، حال باید گفت که آیا  این روش بهترین روش است؟

۲) خرید کتاب های عمومی و دانشگاهی دست دوم:

یکی دیگر از راه های تهیه ی کتاب دانشگاهی، خرید کتاب های دست دوم است که هزینه ی کم تری دارد. با رفتن به کتاب فروشی که کتاب های دست دوم دارد، می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی خودتان را با هزینه ی پایین تری دریافت کنید.

مرکزهای تبادل کتاب های دست دوم در بیشتر شهرها قرار دارد که به شکل قانونی فعالیت می کنند. این راه خرید کتاب های دانشگاهی بسیار ترویج یافته است.

در این مرکزها به جز کتاب های دانشگاهی و درسی، همچنین کتاب های دیگر نیز وجود دارد. بعد از آنکه این مرکز ها را پیدا کردید برای خرید کتاب های خاص و مخصوص کنکور به بانک کتاب ها نروید.

۳) خرید کتاب دانشگاهی و عمومی از نمایشگاه کتاب تهران:

هرسال اردیبهشت ماه، نمایشگاه کتاب تهران آغاز می شود. هر کتابی که مد نظر شما باشد در این نمایشگاه یافت می شود.

یکی از بهترین کار هایی که دانشجوها می توانند انجام دهند این است که لیست کتاب هایی که در طول سال تحصیلی نیاز دارند را پیدا کنند و در این نمایشگاه، کتاب های مورد نظر خودشان را خریداری کنند.

شاید از نظر شما این پیشنهاد، عجیب باشد ولی اگر از دانشجوهای سال هایی بالایی بپرسید، متوجه خواهید شد که آنها برای پیدا کردن بعضی از کتاب های کمیاب اکثر کتاب فروشی ها را جستجو کرده اند و کتاب مدنظر خودشان را پیدا نکرده اند. پس می توانید از این نمایشگاه کتاب نهایت استفاده را ببرید و کتاب های کمیاب را خریداری نمایید.

البته سال آینده شاید به  دلیل بیماری کرونا، نمایشگاه کتاب تهران برگزار نشود. پس بهترین و آسان ترین روش خرید کتاب به صورت آنلاین است. اکنون این سوال پیش می آید که چطور همه ی کتاب های دانشگاهی را در یک فروشگاه آنلاین می توانید پیدا کنید؟

۴) خرید آنلاین کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب:

امروزه یکی از بهترین راه های خرید کتاب، خرید از فروشگاه های آنلاین است. اگر شما یک بانک کتاب داشته باشید که هم کتاب های دانشگاهی و هم چنین کتاب های عمومی را با قیمت پایین تهیه کنید، دیگر مشکلی نخواهید داشت.

 

خرید کتاب دانشگاهی

 

سایت های زیادی هستند که انواع کتاب ها را عرضه می کنند اما یکی از برترین سایت ها، سایت تلکتاب می باشد. زیرا که تنوع کتاب های این سایت زیاد است و مطمئن هستید که از سایت معتبری خریداری می کنید. از ویژگی مثبت این سایت می توان به تخفیف هایی که بر روی کتاب ها دارد اشاره کرد و هم چنین این سایت ارسال رایگان نیز دارد.

برای خرید کتاب میتوانید به وب سایت تلکتاب به آدرس اینترنتی telketab.com  مراجعه نمایید و کتاب ها را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو