جینا کارانو : Gina Carano

جینا کارانو : Gina Carano

تاریخ تولد : 16 آپریل 1982 در تگزاس، ایالات متحده آمریکا

مهمترین افتخارات: -

بیوگرافی کوتاه :

جینا کارانو در سال 1982 در ایالت تگزاس واقع در ایالات متحده متولد شد. زمانی که جینا 7 ساله بود، والدین او از یکدیگر جدا شدند و به همین دلیل وی توسط مادرش بزرگ شد. به دلیل فیزیک بدنی مناسب، جینا در دوران تحصیل عضو تیم بسکتبال و والیبال مدرسه بود و به عناوینی نیز دست یافت. وی بعدها به دانشگاه نوادا رفت تا در رشته روانشناسی به تحصیل بپردازد.

پای جینا کارانو به مسابقات ورزشی MMA زمانی باز شد که نامزد او به نام کوین رز، در این عرصه به رقابت می پرداخت. پس از اینکه کارانو پا به عرصه مسابقات گذاشت، حریفانش را یکی پس از دیگری از میان برداشت و به رکوردهای زیادی دست یافت که نام او را بر سر زبان ها انداخت. فعالیت های کارانو در عرصه فیلم و سریال در سال 2005 با بازی در سریال « Ring Girls» آغاز شد. کارانو در سال های بعد نیز به عنوان بازیگر – مربی در صحنه های اکشن سریال های مختلف به ایفای نقش پرداخت تا اینکه در سال 2011 استیون سودربرگ از کارانو به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم « Haywire » استفاده کرد و همین تجربه کافی بود تا کارانو حضور جدی تری را در مقابل دوربین تجربه کرده و بتواند در آثار پرفروش و محبوبی همچون « Fast & Furious 6 » و « The Mandalorian» به ایفای نقش پردازد.

جینا کارانو : Gina Carano

نکاتی که احتمالا درباره جینا کارانو (Gina Carano) نمی دانید :

بر اساس رتبه بندی اتحادیه ی هنرهای رزمی ترکیبی زنان در رده سوم بهترین مبارزان تاریخ MMA قرار دارد.

گفته که عاشق پل نیومن بوده است.

فیلم های مورد علاقه اش « True Romance » ، « Braveheart » ، « Let Me In » ، « Cry-Baby » و « Butch Cassidy and the Sundance Kid » هستند.

طرفدار سرسخت حزب جمهوری خواه در آمریکاست.

دختر گلن کارانو، بازیکن سابق فوتبال حرفه ای در آمریکاست.

بخشی از تبار او به ایتالیا مرتبط است.

به دلیل ابراز عقایدش درباره یهودیان در توییتر در نهایت از سریال « مندلورین » اخراج شد. کارانو در چند رشته توییت مطالبی در نقد جامعه یهودیان منتشر کرد که در نهایت منجر به حذف او از سریال « مندلورین » شد.

در شرایطی که تقریباً تمام هالیوود به حمایت از باراک اوباما پرداخته بودند، جینا کارانو از مواضع دونالد ترامپ حمایت کرد.

جینا کارانو : Gina Carano

مهمترین آثار جینا کارانو (Gina Carano):

Haywire

Fast & Furious 6

Deadpool

The Mandalorian

 

امیر گلسفیدی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید