در تور کیش از مرکز خرید میکامال کیش بازدید کنید

در تور کیش از مرکز خرید میکامال کیش بازدید کنید


منبع: روزیاتو

116

1399/11/27

18:36


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مراکز خرید همیشه کانون توجه همه مسافران کیش بوده است. این مراکز که اغلب در شهرهای توریستی ساخته می‌شوند، در کیش به‌دلیل وجود قانون تجارت آزاد رونق بسیار بیشتری دارد. مجتمع‌های کیش کنار خریدوفروش مراکز تفریحی، هنری، فرهنگی و… را نیز شامل می‌شوند. درادامه این مطلب یکی از برترین و بهترین مجموعه‌های تفریحی تجاری کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. آخر این مطلب شما با تورهای مربوط به کیش آشنا می‌شوید که نزدیک این مرکز خرید هستند. یکی از این تورها،  تور کیش هتل داریوش است؛ این هتل نزدیک مرکز خرید میکامال قرار دارد.

بازارها و مال‌ها در جزیره

طبق برنامه تجارت آزاد که به آن اشاره داشتیم، شهر کیش به‌عنوان اولین مرکز آزاد تجاری ایران معرفی شد. جزیره‌ای بزرگ با انواع قابلیت‌های جذب توریست که بعد از این قانون باید خرید و فروش اجناس متفاوت را نیز به آن اضافه می‌کردند. همین مساله باعث شد تا کیش بیش از پیش معروف شود و سرمایه‌گذارها برای تجارت آن را انتخاب کنند. پس از آن انواع بازارهای جدید مراکز تفریحی، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های تجاری و اداری در این شهر ساخته شدند که یکی از آن‌ها میکامال است.

مجموعه میکامال

مجموعه تجاری تفریحی میکامال در زمینی به مساحت سه و نیم هکتار و با ۲۰۲ هزار مترمربع زیر بنا در کیش ساخته شده است. این مجموعه هفت طبقه، شامل دو طبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ خودرو، پنج طبقه با کاربری تجاری و تفریحی با تعداد تقریبی ۷۰۰ واحد تجاری و پنج ورودی در بخش‌های مختلف می‌شود. حدود ۱۵۰۰۰ مترمربع از مساحت کل زیربنای مجموعه، فضاهای تفریحی و حدود ۷۰۰۰۰ مترمربع فضای مفید تجاری است. همچنین ۹۸۰۰۰ مترمربع از فضای مجموعه را برای مکان‌های عمومی درنظر گرفته‌اند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که میکامال بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که هم اکنون می‌توانید ببینید؛ اما همین مجموعه‌های ساخته شده هم بخش‌های بسیار بزرگی دارد که درادامه بیش‌ازپیش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مجموعه‌های تفریحی میکامال

دیجیتال گلف: بازی گلف یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در دنیا است که به زمین فراخ، وسایل و هزینه زیادی نیاز دارد. در میکامال می‌توانید با واقعیت مجازی این بازی را انجام دهید.

مجتمع سینمایی: هر فیلمی می‌تواند در فضای میکامال جذاب باشد؛ به خصوص اگر فیلم‌های جدید و بحث‌برانگیز سینمای ایران و جهان را نمایش دهند.

جنگل بارانی: فضاهای متفاوت و دوست‌داشتنی را در میکامال تجربه خواهید کرد که به‌جرات جای دیگری نمونه آن را نمی‌یابید. جنگل بارانی محیطی است پر از گل و گیاه و جنگل‌های استوایی که با استفاده از دستگاه‌های مجهز و ساخت فضایی متفاوت از واقعیت رشد می‌کنند. اگر علاقه‌مند هستید در چنین فضایی قدم بزنید، بد نیست از میکامال دیدن کنید.

دنیای اکتشاف: دنیای اکتشاف میکامال می‌تواند محل خوبی برای سرگرمی کودکان باشد تا بگذارند شما به خریدتان برسید! در اینجا فرزندان شما با موجودات دریایی آشنا می‌شوند.

بولینگ: مجموعه بولینگ میکامال محل خوبی برای شادی چند ساعته شما و دوستانتان محسوب می‌شود. مجموعه‌ای که با بهترین وسایل و امکانات ساخته شده و گواهی‌های بین‌المللی دارد.

آکواریوم: یکی از بهترین فضاهای تفریحی در مجموعه تفریحی میکامال آکواریوم این محل است؛ فضایی دریایی که می‌توانید بین آن قدم بزنید و بدون خفگی و شنا از تماشای ماهی‌ها لذت ببرید.

مرکز بهداشتی تفریحی اسپا: اسپا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران این مراکز باشد. مقداری آرامش همراه با کمی معاینه پزشکی خستگی روزانه شما را از بین می‌برد! مشاهده اسپای میکامال را در تور کیش نوروز ۱۴۰۰ از دست ندهید.

باشگاه بدنسازی، تله کابین، تونل باد، شهر بازی، پانیتاژ و بازی‌های برفی جزئی از مجموعه بسیار بزرگ تفریحی میکامال هستند که همه مثل نمونه‌های ذکر شده بهترین کیفیت لازم را دارند. پیشنهاد ما به شما برای تفریح در تور کیش نوروز ۱۴۰۰ سرکشی به همین مکان‌ها است.

مجموعه اداری و تجاری میکامال کیش

اجناس متفاوت و مغازه‌های زیبا و بزرگ از جمله ویژگی‌هایی‌ است که در هیچ بازار دیگر کیش نمی‌توان آن‌ها را دید. فروشندگان بازار میکامال همه متخصص حوزه فروش محصول خود هستند و به بهترین شکل ممکن محصول را به شما معرفی می‌کنند. در این بازار محصولاتی در زمینه عطر و ادکلن، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، مبلمان خانه، اسباب بازی، وسایل خانه‌، هایپر و اغذیه فروشی از بهترین برندهای دنیا موجود هستند.

هتل‌های نزدیک به موقعیت بازار میکامال

هتل داریوش

هتل داریوش و میکامال فقط ۷۰۰ متر از یکدیگر فاصله دارند. اصلا هتل داریوش را می‌شناسید؟ هتل داریوش هتلی مجلل و پنج ستاره به‌حساب می‌آید که در بلوار داریوش کیش ساخته شده است. هتلی بین‌المللی با انواع اتاق‌های لوکس و عادی که هرساله تعداد زیادی از افراد سرشناس هم آن‌ها را رزرو می‌کنند. درصورتی‌که علاقه‌مند شدید در تور کیش نوروز ۱۴۰۰ از هتل داریوش و بازار میکامال استفاده کنید، بهتر است در تور کیش هتل داریوش شرکت داشته باشید. برای دسترسی به تور کیش از هر مدل و هتلی که باشد، به سایت علی بابا سر بزنید. علی بابا تور کیش هتل داریوش و تور کیش هتل ترنج در این لینک و… دارد و شما می‌توانید به‌نسبت جیب و علاقه خود یکی را انتخاب کنید.

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو