چه مارکی از دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنیم؟

منبع: نبض ما

90

1399/11/28

11:27


سوال بسیاری از مردم در رابطه با خرید دستگاه تصفیه آب این است که بهترین مارک تصفیه آب چیست و دستگاه تصفیه خوب چی بخریم؟
می دانیم که آب لوله کشی شهری روز به روز در حال آلوده تر شدن است و املاح مضر زیادی وارد آب آشامیدنی ما می شود. از جمله نیارات، نیتریت، کلر و فلزات سنگین. تصفیه خانه های شهری نمی توانند املاح بسیار ریز آب را حذف کنند و با استفاده از کلر که خود یک ماده ی سمی است آب را ضد عفونی می کنند. بنابراین بهترین و کم هزینه ترین راه حل برای دستیابی به آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. برای پاسخ به پرسش این که چه مارکی از دستگاه تصفیه آب خوب است، ما د این مقاله بهترین برند ها در حوزه ی تصفیه آب را به شما معرفی می کنیم و سپس نکات مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب را به شما خواهیم گفت.

پرفروش ترین برند های تصفیه آب اصل تایوان

تایوان از قدرتمند ترین کشور ها در حوزه ی تصفیه آب می باشد و دستگاه های تایوانی از نظر قدرت و کیفیت در کل دنیا و به خصوص ایران بسیار مطرح هستند. این دستگاه ها کارایی و بازدهی قوی دارند و عمر و دوام آن ها نیز زیاد است. پر فروش ترین برند های تصفیه آب اصل تایوان شامل سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند. این سه شرکت بهترین برند آب تصفیه کن می باشند. خوب است بدانید که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل نسبت به دستگاه های آمریکایی مشابه، کمتر است اما از نظر کیفیت بسیار بهتر و حرفه ای تر هستند. در ادامه به معرفی این سه برند می پردازیم.

چه مارکی از دستگاه تصفیه آب خریداری کنیم؟

سافت واتر:
soft water از با سابقه ترین و مشهور ترین برند ها در زمینه ی تصفیه آب می باشد. این شرکت انواع دستگاه های تصفیه آب مثل اسمز معکوس، قلیایی، فرا بنفش و دستگاه های اولترا فیلتراسیون را تولید می کند. این دستگاه ها کیفیت بسیار خوبی دارند و در اکثر کشور های جهان از آن ها استفاده می شود. هم چنین این شرکت علاوه بر دستگاه های زیر سینکی، مدل رومیزی یا کیسی آن را نیز عرضه می کند تا شما بر حسب نیاز و مکانتان بتوانید دستگاه خود را انتخاب کنید. این دستگاه ها تمام رسوبات آب، آلاینده های شیمیایی از جمله کلر، نیترات و نیتریت و فلزات سنگین را از بین می برد و سختی آب را کاهش می دهد. هم چنین بو و مزه آب را نیز بهبود می دهند و قابلیت شیرین کردن آب را دارند. با استفاده از دستگاه سافت واتر همواره آبی سالم خواهید داشت و از بروز بیماری های ناشی از آب آلوده جلوگیری خواهید کرد.

سی سی کا:
cck نیز یکی از معروف ترین برند های تایوانی می باشد و بهترین دستگاه های تصفیه آب را تولید می کند. این برند در زمینه ی تولید قطعات مربوط به دستگاه تصفیه آب نیز فعالیت می کند و از به روز ترین فناوری ها و بهترین متریال برای تولید محصولات خود استفاده می کند. فیلتر های سی سی کا بسیار با کیفیت هستند و به خوبی مواد و املاح مضر آب را از بین می برند. این شرکت دستگاه های اسمز معکوس قدرتمندی را تولید می کند و علاوه بر آن دستگاه های اولترا فیلتراسیون، قلیایی و فرا بنفش نیز دارد. این دستگاه ها از نظر مصرف برق بسیار کم مصرف هستند و کیفیت آب خروجی آن ها نیز در بالا ترین حد استاندارد می باشد.

پرفروش ترین و بهتری برندهای تصفیه آب خانگی

آکواپرو:
aqua pro از زیر مجموعه های شرکت بزرگ آکوا می باشد که نسبت به برند های قبلی جدید تر است و مطابق با دانش و فناوری های روز دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را تولید می کند. دستگاه های آکوا پرو بسیار قدرتمند هستند و از بهترین قطعات و فیلتر ها در آن ها استفاده شده است. انواع دستگاه های RO و اولترا فیلتراسیون را تولید می کند که کارایی بسیار بالایی دارند. انواع مدل های زیر سینکی و رومیزی و دیواری را دارا می باشند تا کار را برای شما راحت تر کند. دستگاه های آکوا پرو نصب بسیار آسانی دارند و کمترین مقدار هوا گیری در آن ها وجود دارد. بسیاری از کارشناسان این برند را یکی از بهترین برند های تصفیه آب در جهان می دانند.

نکات مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب

با توجه کردن به نکات مهم و راهنمای خرید تصفیه آب شما به خوبی می توانید دستگاه مناسب خود را تهیه نمایید.
مهم ترین نکته در خرید تصفیه آب مراجعه به نمایمدگی معتبر سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشد. در این صورت شما هم از اصالت کالا مطمئن می شوید و هم از طرف نمایندگی دستگاه شما گارانتی می شود و خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می دهند. با توجه به نیازتان و آلودگی آب منطقه ی خود دستگاه را خریداری نمایید. معمولا دستگاه های 6 مرحله ا اسمز معکوس مناسب ترین دستگاه برای اکثر مناطق است. دستگاه های اسمز معکوس حداقل دارای 5 فیلتر می باشند و فیلتر های اضافی آن باعث بهتر تصفیه شدن آب می باشد.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال


به جنس و متریال دستگاه و فیلتر های آن توجه کنید. جنس دستگاه های تایوانی از پلیمر و پلاستیک مقاوم می باشد.
دقت کنید که حجم مخزن دستگاه نیز مناسب باشد. هم چنین حتما مخزن آنتی باکتریال باشد تا در زمان نگهداری آب، از تجمع باکتری ها جلوگیری کند.
این نکات مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب به شما کمک زیادی می کند تا بهترین دستگاه را برای خانه و یا محل کارتان تهیه کنید.

قیمت و خرید تصفیه آب اورجینال

مراجعه به نمایندگی معتبر اولین شرط برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال است. شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل، بهترین گزینه برای خرید یک آب تصفیه کن خانگی می باشد. این شرکت با سابقه ی بیش از 16 سال، نمایندگی فروش انواع دستگاه های تصفیه آب از برند های سافت واتر، سی سی و آکوا پرو می باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب در این شرکت بسیار مناسب و قیمت واقعی آن می باشد و شرایط فروش نیز هم به صورت نقد و هم اقساطی است. شما با خرید از این شرکت از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش مادام العمر نیز بهره مند خواهید شد. با تماس با مشاورین شرکت می توانید برای خرید دستگاه خود راهنمایی بگیرید. هزینه ارسال و نصب دستگاه برای شما رایگان می باشد و پس از نصب نیز کیفیت آب خروجی دستگاه شما تست می شود تا از اصالت آن مطمئن شوید. شما با خرید از شرکت راد گستر نوین همواره آبی سالم و بهداشتی خواهید داشت. این فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مشاوران شرکت تماس بگیرید و یا به سایت راد گستر نوین مراجعه کرده و دستگاه خود را خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو