سردار غیب‌پرور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان ضمن تشکر از فعالیت‌های سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف سپاه و بسیج اظهار داشت: سردار قاسمی از فرماندهان بسیار خوب و لایق سپاه هستند و در بازدیدی که چند روز اخیر داشتیم مجموعه سپاه استان را مجموعه‌ای با برنامه، با نشاط و انقلابی دیدیم.

وی ادامه داد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت‌هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.

‌جانشین‌ فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) افزود: دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند و در ادامه نیز ان‌شاءالله به فضل خدا شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه ‌مقام معظم رهبری فرمودند من امنیت را از سپاه می‌خواهم بنابراین در حال حاضر سپاه جدی‌تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرده است، اظهار داشت: دشمن از هر روزنه‌ای برای به هم ریختن اوضاع داخلی کشور استفاده می‌کند پس باید در این جهت آماده بود.

‌جانشین‌ فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه طبق گزارشاتی که از خراسان جنوبی رسیده این استان از وضعیت خوبی برخوردار است و نرخ آسیب‌های اجتماعی پایین است و نگران کننده نیست، عنوان کرد: در مجموع نرخ مسائل امنیتی در خراسان جنوبی به نسبت خیلی از استان‌ها پایین‌تر است. نجابت مردم و نقش موثر جنابعالی (نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی) و مجموعه نیروهای انقلاب که الحمدلله در استان حضور دارند در این قضیه موثر است و البته همه این‌ها تفضل و عنایت حضرت حق تعالی است که شامل این منطقه شده است.