اما استون قاتل ۱۰۱ سگ خالدار شد/ عکس

منبع: ایران آرت

206

1399/11/28

22:35


این فیلم با بازی اما استون توضیح می‌دهد که شخصیت شرور "کروئلا دویل" چگونه به هویتی تبدیل شده که می‌تواند "۱۰۱ سگ خالدار"را به قتل برساند.

ایران آرت: دیزنی از اولین پوستر فیلم لایو-اکشن "کروئلا" (Cruella) رونمایی کرد. این فیلم با بازی "اما استون" توضیح می‌دهد که شخصیت شرور "کروئلا دویل" چگونه به هویتی تبدیل شده که می‌تواند "۱۰۱ سگ خالدار" (101 Dalmatians) را به قتل برساند تا لباس جدیدی برای خود تهیه کند. 

اولین تریلر "کروئلا" چهارشنبه این هفته از راه می‌رسد، در حالی که اولین تصویر رسمی از "اما استون" در این نقش بیش از یک سال قبل منتشر شده بود. کارگردانی "کروئلا" که در تاریخ ۲۸ می سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود به "کرگ گیلسپی" سپرده شده که فیلم‌های "من تانیا" (I Tonya) و "لارس و دختر واقعی" (Lars and the Real Girl) را دارد.

در نسخه‌ی انیمیشن فیلم "بتی لو گرسون" در نقش "کروئلا" صداپیشگی کرد و در بازسازی لایو اکشن سال ۱۹۹۶، "گلن کلوز" این نقش را بازی کرد. نگارش فیلمنامه‌ی بازسازی جدید فیلم به "تونی مک‌نامارا" سپرده شده، در حالی که "دینا فاکس" نویسندگی ویرایش‌های قبل را برعهده داشت. دیگر بازیگران فیلم "اما تامپسون"، "پل والتر هاوزر"، "مارک استرانگ" و "جوئل فرای" خواهند بود.

cruella-emma-stone

به گزارش 30نما دیزنی همچنان قرار است لایو-اکشن "کروئلا" را در ماه می سال ۲۰۲۱ اکران کند. با این حال، ادامه‌ی پاندمی ویروس کرونا ممکن است برنامه‌های استودیو را دستخوش تغییر کند. انتشار تریلر فیلم ممکن است استراتژی فعلی دیزنی را مشخص کند. آن‌ها انیمیشن "رایا و آخرین اژدها" (Raya and the Last Dragon) را همزمان با اکران در سالن‌های سینما در دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار پخش خواهند کرد، بنابراین احتمال اتخاذ برنامه‌ی مشابهی برای "کروئلا" وجود دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو