تایید تشکیل پرونده قضایی علیه آذری جهرمی

منبع: برترین ها

60

1399/11/28

23:38


عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد هر مسئولی مرتکب تخلفی و تخطی از قانون شود، مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

خبرگزاری خانه ملت نوشت: مهدی باقری،عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس پیرو اظهارنظر اخیر جهرمی وزیر ارتباطات گفت: در زمانی که رئیس مجلس برای سفری عازم روسیه شد و حامل پیام رهبر معظم انقلاب بود، فضاسازی از سوی رسانه های تیم رسانه ای جهرمی اتفاق افتاد که این شائبه را پیش آورد که وی با نظر رهبری در حال مخالفت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: انتظار می رفت وی بلافاصله نسبت به اظهارات اشتباه خود واکنش نشان داده و رفع ابهام کند چرا که طبق قانون کسی حق ندارد خلاف نظرات رهبری چیزی انعکاس دهد اما هیچ اقدامی مبنی بر عذرخواهی و شفاف سازی صورت نگرفت.

پرونده تخلف آذری‌جهرمی به تهران ارسال شد

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان باید ولایی و انقلابی باشند، اظهار کرد: اگر هر یک از آنها با طعنه مطلبی را ترویج کند باید قابل پیگرد قضایی و حقوقی باشد که در همین راستا، دادستان و رئیس دادگستری استان برای این اقدام تشکیل پرونده قضایی دادند و جهت پیگیری های قضایی به تهران ارسال کردند.

باقری ادامه داد: دستاورد این اقدام دستگاه قضا این است که همگان بدانند کسی درقبال قانون مصونیت ندارد و برای همه الزام به تمکین از آن وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر تخلفی در هر سطحی صورت گیرد باید بلافاصله با آن برخورد شود و کسی نباید تصور نکند مسئولین مصون از پیگیری های قضایی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو