سحر قریشی ۹۹؛ از کلکسیون سلفی‌ها تا مد کژوال و بدنسازی/ عکس‌‌ها

سحر قریشی ۹۹؛ از کلکسیون سلفی‌ها تا مد کژوال و بدنسازی/ عکس‌‌ها


منبع: ایران آرت

219

1399/11/29

11:03


سحر قریشی با ۸.۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام یکی از بازیگران رکورددار است. این بازیگر در صفحه شخصی خود معمولا عکس‌ها، علایق و روزمرگی‌هایش را به اشتراک می‌گذارد.

ایران آرت: سحر قریشی هنرپیشه سینما و تلویزیون است که بزودی در سریال پلیسی دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی به شبکه ۳ می آید. متولد شش دی ماه سال شصت و شش است و در حوزه مدلینگ نیز دستی بر آتش این دنیای پر زرق و برق دارد

با فیلم "لج و لج" بازی به سینما آمده و در این سال‌های اخیر در خالتور، عشقولانس، همه چی عادیه، نیوکاسل، آباچی، ایکس لارج و نارگیل ظاهر شده بود. او در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش یلدا بازی کرد. در سریال "رقص روی شیشه" به کارگردانی مهدی گلستانه نیز در نقش اکلیلی ظاهر شده بود. جنجال رابطه اش با مهدی طارمی، بازیگر سابق پرسپولیس نیز از حاشیه های پر رنگ این هنرپیشه سینما است.

سحر قریشی بیش از ۸.۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرامش دارد. در بیو پروفایلش نوشته: و هیچ صفحه ای را نیز دنبال نمی کند. در توییتر هم فعال است و استوری های زیادی هم به اشتراک می‌گذارد که شماری از آن ها را در این گزارش مرور کردیم. اینستاگرام سحر قریشی اخیر جمله: شاید که خدا اینجوری خواسته را در پروفایل نمایش داده است.

به گزارش روزیاتو سحر قریشی در پی درگذشت علی انصاریان، عکس پروفایلش را با رنگ مشکی، تعویض کرد. مرور استوری های کاربران در اینستاگرام، تا حدی اندیشه ها و نظرات و حال و هوای آن ها را در طول ماه به نمایش می‌گذارد. تصاویری که شاید کمتر دیده می‌شود.

 

استوری های فانتزی سحر در سال ۹۹




 

استوری های سحر در تابستان ۹۹ که گوشه ای از کتاب های مورد علاقه اش را نیز نشان می دهد

 

 

از کلکسیون استوری های سحر در اواخر پاییز هزار رنگ ۹۹

 



سلفی های سحر قریشی در تابستان امسال با نوشته های مفهومی



 

از کلکسیون استوری های سحر قریشی از حضور وی در سالن بدنسازی در تهران



 

از کلکسیون استوری های سحر قریشی که وی را در سالن بدنسازی در تهران نشان می داد



 

مد های تابستانی کژوال سحر در سال ۹۹



 

عکس هایی از لایو های سحر در بهار ۹۹

 

 

استوری های مفهومی سحر در بهار ۹۹

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو