انتخاب جراح زیبایی بینی در تهران | دکتر جراح زیبایی بینی

منبع: زیبامون

144

1399/11/29

14:19


برای انتخاب جراح زیبایی بین باید مواردی را مدنظر قرار دهید که در این مقاله با معرفی این موارد به شما کمک میکنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید .

انتخاب جراح زیبایی بینی در تهران | دکتر جراح زیبایی بینی

اگر قصد عمل جراحی زیبایی بینی داشته باشید، اولین اقدامی که باید انجام دهید انتخاب جراح زیبایی بینی خوبی است که در عین با تجربه بودن بتواند به شما مشاوره ی مناسبی در خصوص جراحی زیبایی بینی بدهد.

برای انتخاب جراح زیبایی بین باید مواردی را مدنظر قرار دهید که در این مقاله با معرفی این موارد به شما کمک میکنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

1- مدارک و مجوزهای لازم جراح پلاستیک بینی در تهران

در ابتدا از داشتن مجوز برای جراحی زیبایی متخصص اطمینان پیدا کنید . معمولا متخصصانی که دارای مجوزها و دانش اکادمیک کافی باشند، این مدارک را در مقابل دید یا در سایت هایشان قرار میدهد و شما میتوانید با یک جستجوی ساده درستی این مدارک را تایید کنید.

 

2- مدارک دانشگاهی دکتر جراح زیبایی بینی

برای انتخاب جراح زیبایی بینی بایستی در رابطه با مدارک پزشکی وی نیز تحقیق کند. بسیار مهم است که وی از دانشگاه های برتر فارغ التحصیل شده باشد و تخصص جراحی پلاستیک یا زیبایی برای انجام این عمل زیبایی را داشته باشد. باید بدانید که اگر چه فارغ التحصیلی از دانشگاه های برتر لازم است اما کافی نیست . تجربه و تخصص وی که از جراحی های قبلی وی وجود دارد نیز اهمیت به سزایی دارد.

 

3- مشاهده نمونه کارهای قبلی دکتر جراح زیبایی

شما میتوانید با استفاده از عکس های قبل و بعدی که از بیماران تهیه میشود، میزان موفقیت جراح زیبایی را تشخیص دهید و بفهمید که آیا روش کاری او چیزی است که انتظار دارید یا خیر. از طرفی میتوانید برای پیدا کردن بیماران وی اقدام کنید، کسانی که در مطب وی هستند و عمل زیبایی انجام داده اند بهترین افراد برای پرس و جو و آشنایی با عملکرد وی هستند.

 

جراحی زیبایی صورت

 

4- مشاوره شفاف توسط جراح پلاستیک بینی

زمانی که میخواهید انتخاب جراح زیبایی بینی را انجام دهید باید به مشاوره ای که وی به شما میدهد نیز توجه کنید. آیا مشاور به خواسته ها و نیازهای شما توجه کافی را دارد ؟ آیا شما را از خطرات و نتایج احتمالی آگاه میکند؟

جراح زیبایی بینی باید از سابقه پزشکی شما پرسش هایی را به عمل آورد و خواسته های شما را مدنظر قرار دهد. همچنین باید به شما در رابطه با نوع عمل و زیبایی بینی مشاوره بدهد و نباید پیشنهادی بدهد که زیبایی و سلامتی شما را به خطر می اندازد.

در انتخاب جراح زیبایی باید فردی را انتخاب کنید که در عین با تجربگی، دلسوز و مراقب نیز باشد.

همچنین دکتر جراح بینی بایستی پس از گرفتن عکس از بینی بیمار با استفاده از کامپیوتر تغییرات احتمالی را برای بیمار شبیه سازی کند تا وی بتواند به بهترین شکل ممکن در این رابطه تصمیم گیری کند.

در هر صورت واقعیت این است که در هر جراحی زیبایی بینی احتمال کمی وجود دارد که نتایج دقیقا همان چیزی نباشد که انتظار میرود و به همین دلیل لازم است که یک جراح زبده و با تجربه شما را از این احتمالات آگاه کند.

 

5- کلینیک و بیمارستانی که جراحی در آن انجام میشود

از جراح زیبایی بخواهید کلینیکی که بایستی عمل جراحی زیبایی بینی در آن انجام میشود را معرفی کند و این کلینیک را از جهت وجود امکانات و تجهیزات بررسی کنید. بهداشت و برخورد پرسنل نیز در این مورد اهمیت به سزایی دارد، چرا که پیش از عمل و بعد از عمل داشتن آرامش روحی بسیار مهم است.

 

جراحی زیبایی بینی

 

6- صحبت با بیماران پیشین دکتر جراح زیبایی بینی

شاید یکی از مورد اعتماد ترین کارهایی که بتوان انجام داد این باشد که با بیماران پیشین دکتر جراح بینی صحبت کنید و از نتایج و نحوه عمل جراحی آگاه شوید. این معاشرت به شما کمک میکند تا نسبت به تصمیم گیری خود اطمینان بیشتری پیدا کنید. یک جراح زیبایی بینی خوب ، مراجعین رضایتمندش بیشتر از مراجعین ناراضی اش هستند.

برای این منظور میتوانید از نظرات اینترنتی در رابطه با پزشک مورد نظر استفاده کنید. البته دقت کنید که در برخی از موارد نظرات ایجاد شده غیر واقعی هستند و از تبلیغات فیک در این رابطه استفاده میشود. پس در فضای مجازی هوشیارانه نظرات را دنبال کنید تا در این رابطه دچار مشکل نشوید.

همچنین شما میتوانید از آشنایان خود که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند در رابطه با بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی نیز سوال کنید . نظرات آشنایان و اطرافیان شما میتواند بیش از تمامی نظرات قابل استناد باشد.

 

7- هزینه جراحی

هزینه جراحی یکی از مواردی است که در بسیاری از مواقع تصمیم گیری را دچار مشکل میکند. چه بسا برخی از افراد تنها به دلیل هزینه پایینتری به سراغ جراحانی رفته اند که صلاحیت کافی در رابطه با جراحی زیبایی بینی را نداشته اند و به همین دلیل موجب نتایج غیر قابل قبولی شده است که همین امر منجر به هزینه های بیشتر برای جراحی بازبینی شده است.

در نتیجه بهتر است مبحث هزینه را در آخرین اولویت های خود برای انتخاب جراح زیبایی بینی در تهران قرار دهید. نه هزینه بالا میتواند تضمین کننده تجربه و تخصص پزشک باشد نه هزینه پایین. پس بهتر است پیش از هر اقدامی با توجه به موارد ذکر شده برای دکتر جراح زیبایی بینی اقدام کنید.

 

جراحی بینی

 

بهترین پزشکان برای انتخاب جراح زیبایی بینی

با توجه به موارد مطرح شده روشن است که دیگر انتخاب جراح زیبایی بینی مناسب انتخاب سختی نخواهد بود. البته تعداد پزشکان جراحی که در ایران دارای تمام ویژگی های بالا باشند کم نیست. پزشکان ایرانی با توجه به تخصص و تجربه بالایی که در زمینه جراحی زیبایی بینی دارند جز  بهترین ها در جهان هستند و به همین دلیل انتخاب یک جراح خوب زیبایی بینی کار سختی نخواهد بود.

با این حال به منظور انتخاب راحت تر برای شما در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی می پردازیم .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو