ابراهیم بذرافکن رئیس انجمن موسیقی فارس شد

65

1399/11/29

15:03


جلسه تکریم و معارفه رئیس انجمن موسیقی فارس در کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با حضور معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد استان برگزار و حکم ریاست انجمن به ابراهیم بذرافکن اهدا شد.

ابراهیم بذرافکن رئیس انجمن موسیقی فارس شد

سرویس استان‌های هنرآنلاین: بهروز مرامی با تقدیر از زحمات بی‌دریغ هدایت رضایی در دوران تصدی ریاست انجمن گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این روزگار سخت، انجمن تمام همت خود را با درایت اعضا و حمایت اداره کل به کار بندد تا بتوانیم هنر موسیقی اصیل و سبک‌های مختلفی را که باعث نشاط و انبساط خاطر مردم شریف می‌شود به صحنه بیاوریم و در همین مسیر آموزش این هنر را در قالب کارگاه‌های علمی و پژوهشی به منظور تشخیص و معرفی موسیقی فاخر در جامعه برگزار کنیم.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: ویژگی مهم موسیقی ایران، غنای فرهنگی و اصالت آن است و لزوم توجه نسل جوان موسیقی کشور به هنر اصیل ایرانی می‌تواند راه‌های نرفته را هموار سازد و همچون شعر و داستان‌نویسی، خوشنویسی در ارتباط با ادبیات غنی ایرانی و شناخت بیشتر آن برای نسل امروز قرار گیرد.

در ادامه هدایت رضایی گزارشی از دوران حضور خود در دوران مدیریت انجمن موسیقی ارائه و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام کرد و ابراهیم بذرافکن به عنوان رئیس جدید ابراز امیدواری کرد بتواند در خدمت اهالی موسیقی موفق عمل کند. اعضای هیات مدیره پیشین و فعلی انجمن موسیقی در این برنامه حضور داشتند و در آن از زحمات رضایی تقدیر شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو