از درگاه‌های اینترنتی سامان خرید کن و یک میلیون ریال جایزه ببر!

از درگاه‌های اینترنتی سامان خرید کن و یک میلیون ریال جایزه ببر!


منبع: روزیاتو

123

1399/11/29

15:15


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با جشنواره صدواره اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان به سادگی یک کلیک، وارد قرعه‌کشی روزانه ۲۰ جایزه ۱میلیون ریالی شوید!

جشنواره صدواره اینترنتی سپ، از ۲۳ دی تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ به همه کاربران اینترنت این فرصت را می دهد که با خرید از درگاه‌های سامان، هر روز وارد قرعه‌کشی هیجان‌انگیز واریز یک میلیون ریال به کارت برنده شوند.

طبق آخرین پژوهش انجام شده در پروژه پایش تجارت الکترونیک ایران رشد کسب‌وکارهای اینترنتی بعد از شیوع ویروس کرونا تنها در نیمه نخست امسال، میزان تراکنش‌های خرید اینترنتی از نظر ارزش ۲۸۴ درصد و از نظر تعداد، ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که محدودیت در فضاهای عمومی و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، مردم را به خرید اینترنتی هدایت کرده است، به همین دلیل و با تغییر سبک زندگی مردم، شرکت پرداخت الکترونیک سامان هم با گسترش خدمات پرداخت اینترنتی خود و همچنین ارائه به‌روزترین راهکارهای پرداختی در درگاه‌های اینترنتی، بستری امن و مطمئن برای شهروندان فراهم کرده که با خیالی آسوده خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

فرصت را از دست ندهید چون برای شرکت در این جشنواره شگفت‌انگیز، هیچ محدودیت و شرایط خاصی لازم نیست و شما با هر میزان خریدی که از درگاه سپ در هر سایتی انجام دهید به سرعت وارد قرعه‌کشی یک میلیون ریالی همان روز می‌شوید و فردای آن روز می‌توانید نام خود را در فهرست ۲۰ برنده خوش‌شانس صدواره اینترنتی در وب سایت پرداخت الکترونیک سامان ببینید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو