آشنایی با هتل شایان و شایگان در کیش

منبع: تالاب

132

1399/11/29

20:49


آشنایی با هتل شایان و شایگان در کیش

جزیره زیبای کیش یک مکان کاملا ایده‌آل برای سفرهای داخلی است. درمیان همه مکان‌های توریستی کشور، جزیره کیش یکی از زیباترین و لوکس‌ترین این مکان‌ها محسوب می‌شود.

 

در این جزیره هتل‌های زیادی بنا شده تا همه مسافرانی که با اشتیاق به آن سفر می‌کنند از اقامتگاه کافی و باکیفیت بهره‌مند شوند. درمیان این اقامتگاه‌ها، برخی‌ها محبوبیت بیشتری دارند؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به هتل شایگان کیش و هتل شایان کیش اشاره کرد.

 

البته دیگر هتل های کیش نیز ویژگی‌ها و امکانات زیادی دارند و اقامت در هرکدام از آن‌ها برای مسافران لذت‌بخش خواهد بود. اما در این مطلب صرفا به بررسی ویژگی‌های دو هتل شایان و شایگان می‌پردازیم. اگر شما نیز آوازه این دو هتل را شنیده‌اید، برای مقایسه آن‌ها با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل شایان و شایگان در کیش

تنوع ویژگی‌ها و امکانات هتل شایان و هتل شایگان

هتل‌‌‌های شایان و شایگان کیش به‌دلیل تشابه اسمی که دارند، اغلب عنوان آن‌ها میان مسافران به‌جای هم به کار برده می‌شود، اما قطعا این دو هتل در موقعیت‌های متفاوت با ویژگی‌های متفاوتی قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های مجزای این دو هتل به قرار زیر هستند:

 

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش در موقعیت جغرافیایی میدان ساحل، بلوار ساحل جزیره قرار گرفته و زمان تاسیس آن به سال 1354 برمی‌گردد. این هتل 191 واحد اقامتی دارد که برخی از آن‌ها به‌صورت سوئیت‌های ساحلی و خصوصی دراختیار مهمانان قرار داده می‌شوند.

 

از جمله امکانات برتر هتل شایان می‌توان واحدهای روبه دریا، رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ روباز و سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، صندوق امانات، آرایشگاه،‌ رستوران سنتی،‌ اتاق چمدان، پله اضطراری، فضای سبز، مرکز خرید، پذیرش 24 ساعته، آتلیه، سالن کنفرانس با ظرفیت 230 نفر و دیگر امکانات تخصصی داخل هر واحد را نام برد.

 

هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره شایگان کیش نیز در موقعیت جغرافیایی ابتدای بلوار رودکی جزیره واقع شده که برخی‌ها آن را بهترین موقعیت جزیره می‌دانند. هتل شایگان در سال 1382 در سه طبقه و با 130 واحد اقامتی کامل و باکیفیت افتتاح شد.

 

نزدیکی این هتل با بزرگ‌ترین مراکز تجاری جزیره مانند مجتمع تجاری پانیذ و مجتمع پردیس 1 و 2 و همچنین مجاورت با اسکله تفریحی، پارک مرجان و پارک دلفین‌ها سبب شده تا این هتل جزو اولین انتخاب مسافرانی باشد که با نیت تفریحات ساحلی یا خرید به کیش سفر می‌کنند.

 

از امکانات برتر این هتل نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ اختصاصی، پارک کودک، لاندری،‌ خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، آسانسور، بیزینس‌روم، سالن اجتماعات، آتلیه، خدمات تور، چایخانه سنتی، پذیرش  24 ساعته،‌ فروشگاه، پله اضطراری، کافی‌شاپ و دیگر امکانات مربوط به هر واحد اقامتی اشاره کرد.

 

کدام یک از هتل‌های کیش را برای اقامت انتخاب کنیم؟

با توجه به تفاوت‌هایی که برای دو هتل پنج ستاره شایان و شایگان کیش ارائه دادیم، حالا انتخاب با شما است که از بین این دو هتل لوکس، کدام‌یک را برای اقامت خود در نظر بگیرید. نظرات مسافرانی که قبلا به کیش سفر کرده و در این دو هتل اقامت داشته‌اند، حاکی از رضایتمندی نسبتا بالای ایشان از خدمات هر دو هتل است. پس می‌توان گفت که هم هتل شایگان کیش و هم هتل شایان کیش جزو لوکس‌ترین هتل های کیش هستند.

 

سبک سفر و سلیقه هر مسافر تعیین می‌کند که کدام‌یک برای اقامت او بهتر است. برای افرادی که دوست دارند در اتاق‌هایی با ویوی روبه دریا استراحت کنند، قطعا هتل شایان گزینه بهتری است. افرادی که نزدیکی به مراکز خرید را در اولویت گردش خود قرار داده‌اند، از اقامت در هتل شایگان رضایت بیشتری خواهند داشت.

 

آشنایی با هتل شایان و شایگان در کیش

دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش برای اقامت

اگر شما معمولا در ایامی از سال سفر می‌کنید که تعداد مسافرت‌ها افزایش پیدا می‌کند، احتمالا با ظرفیت تکمیل شده برخی از هتل‌های موردعلاقه‌تان در کیش روبرو شده‌اید.

 

در ایام تعطیلات نوروز، تقریبا بیشتر هتل‌های پنج ستاره این جزیره به سرعت پیش‌رزرو می‌شوند. بنابراین اگر موفق نشدید به‌موقع برای رزرو واحد اقامتی در هتل‌های شایگان و شایان اقدام کنید، دیگر‌ هتل‌های لوکس و پنج‌ ستاره جزیره کیش را درنظر بگیرید.

 

از جمله این هتل‌ها می‌توان هتل دریایی ترنج، هتل تاریخی داریوش، هتل کورورش، هتل نوساز پانوراما، هتل بزرگ میراژ، هتل ویدا، هتل بین‌المللی کیش، هتل پارمیس، هتل یاقوت، هتل پالاس کیش و… را نام برد.

 

چطور هتل کیش را به‌صورت اینترنتی رزرو کنیم؟

رزرو اینترنتی هتل به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از آغاز سفر خود از مکان اقامت‌تان مطمئن بوده و به محض رسیدن به مقصد، بلافاصله چمدان‌های خود را به آن‌جا ببرید و سپس گردش و تفریح خود را آغاز کنید. برای رزرو هتل های کیش فقط کافی است نام هتل موردعلاقه خود را در کادر جستجوی سایت علی‌بابا تایپ کنید تا لیست اتاق‌های آن هتل برای شما نشان داده شود.

 

آن‌گاه با توجه به تصاویر هر اتاق و ویژگی‌های عنوان‌شده برای آن، می‌توانید اتاق موردنظر خود را انتخاب کرده و برای رزرو آن اقدام کنید. پس از طی مراحل رزرو مانند تعیین تعداد افراد، تعداد روز یا شب اقامت و… با پرداخت بیعانه، اطلاعات رزرو خود را می‌بینید. پس از مراجعه به هتل، با نشان دادن آن اطلاعات، اتاق خود را تحویل خواهید گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو