بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

منبع: زیبامون

139

1399/11/30

10:51


در این بخش از زیبامون به معرفی خصوصیات بهترین جراح پیکرتراشی در تهران و همچنین معرفی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران می پردازیم.

بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

این روزها با توجه به اینکه داشتن اندام متناسب یکی از معیارهای زیبایی است، کشش به سوی پیکرتراشی بیشتر شده است. اما باید بدانید که پیکرتراشی از انجایی که یک روش تهاجمی جراحی زیبایی است، تحت شرایط خاص و توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران باید صورت گیرد.

دقت کنید پیکرتراشی تنها برای افرادی ضرورت دارد که نتوانسته اند با استفاده از رژیم غذایی و ورزش کردن به تناسب اندام دست یابند. همچنین از این روش نباید به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن نگاه کنید، بلکه بایستی دارای وزن ثابت و قابل قبولی باشید تا برای این جراحی مناسب باشید.

پس در اولین اقدام باید به بهترین دکتر پیکرتراشی مراجعه کنید. دکتر پیکرتراشی باید ویژگیهایی داشته باشد تا صلاحیت انجام جراحی لیپوماتیک را داشته باشد. در اینجا به معرفی خصوصیات بهترین جراح پیکرتراشی در تهران و همچنین معرفی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران می پردازیم.

 

1- مدارک علمی

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر پیکرتراشی داشتن مدارک پزشکی از دانشگاه های معتبر باشد. جراح پیکرتراشی بایستی فوق تخصص جراحی زیبایی یا پلاستیک باشد تا بتواند صلاحیت انجام لیپوماتیک را کسب کند. بسیار مهم است که پیش از مراجعه به هر پزشک صحت مدارک و مجوزهای وی برای انجام عمل زیبایی را بررسی کنید.

 

2- تجربه بهترین دکتر پیکر تراشی

تجربه یکی از ویژگی هایی است که توجه به آن در موفقیت عمل تاثیرگذار خواهد بود. اما داشتن تجربه زیاد لزوما به معنای بهتر بودن پزشک نیست. چه بسا پزشکانی که با وجود تجربه نتایج مناسبی کسب نمیکنند. اما بدانید که پزشکان با تجربه به طور معمول حاذق هستند و به دلیل انجام جراحی های بیشتر توان انجام جراحی برای موقعیت های گوناگون را دارند.

 

چربی اضافی شکم

 

3- بررسی جراحی لیپوماتیک قبلی

شما میتوانید عکس های قبل و بعد جراحی لیپوماتیک پزشک مورد نظر را بررسی کنید و در رابطه با نتایج به دست امده تصمیم گیری کنید. البته دقت کنید که شرایط شما با هر فرد دیگری میتواند متفاوت باشد و نباید انتظار داشته باشید عکس ها نشان دهنده نتایج عمل خود شما باشد.

 

4- استفاده از تجربه دیگران

یکی از راه ها این است که به تجربه مراجعین پزشک مورد نظر مراجعه کنید. استفاده از بستر اینترنت برای دست یافتن به تجربه مراجعین میتواند روش مناسبی باشد. اما دقت کنید که ممکن است در اینترنت ، برخی از نظرات غیر واقعی نیز وجود داشته باشد. شما میتوانید از نظرات اطرافیان یا حتی مراجعین حاضر در مطب دکتر پیکرتراشی نیز استفاده کنید.

 

5-مشاوره بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

بهترین دکتر پیکرتراشی فردی است که بتواند با چشم پوشی از منافع مادی بهترین پیشنهاد را به مراجعین خود بدهد. ممکن است انجام لیپوماتیک برای شما ضروری نباشد و یک پزشک صادقانه شمارو از انجام این عمل منع میکند.

از طرفی جراح پیکر تراشی باید بتواند با صداقت درباره ریسک ها و خطرات احتمالی این عمل به شما آگاهی دهد. همچنین به نظرات شما گوش دهد و دید واقع بینانه ای نسبت به عمل جراحی به شما بدهد.

بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران مهم ترین اولویت را سلامتی مراجع خود قرار میدهد و به همین دلیل تمام توصیه های لازم برای حفظ سلامتی را به وی ارائه میدهید. همچنین سعی میکند به انتظارات مراجع خود جهت بدهد و به این ترتیب انتظارات واقع بینانه در وی ایجاد کند.

به خاطر داشته باشید که بهترین جراح پیکرتراشی نه تنها در شغل خود باید حاذق باشد، بلکه باید ارتباطی برقرار کند که طی آن مراجع بتواند به راحتی با وی صحبت کند و نگرانی هایش را در میان بگذارد.

 

اندازه گیری برای پیکر تراشی

 

6- محل انجام جراحی

بهترین دکتر پیکرتراشی کلینیک و بیمارستانی که برای انجام جراحی تعیین میکند باید از لحاظ تجهیزات و امکانات مناسب باشد. راحتی دسترسی و برخورد مناسب پرسنل از موارد قابل اهمیت است. به طور معمول پزشکان سعی میکنند بهترین مراکز جراحی را برای انجام جراحی خود در نظر بگیرند.

اگر احساس میکنید محلی که پزشکتان به شما پیشنهاد میدهد مناسب نیست، مسئله را با وی در میان بگذارید.

 

7- هزینه جراحی

معمولا هزینه جراحی لیپوماتیک نرخ ثابتی دارد که بسته به مواردی همچون نوع جراحی، تخصص پزشک و محل انجام عمل جراحی این هزینه ها میتواند تغییر کند. با این حال سعی کنید هزینه را مبنای انتخاب پزشک خود قرار ندهید. نه هزینه بسیار بالا ضامن یک جراحی موفق است نه هزینه بسیار پایین . در نتیجه سعی کنید که در ابتدا تمام ویژگی های ذکر شده را برای انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران مدنظر قرار دهید و سپس به سراغ هزینه ها بروید.

زمانی که به حساسیت این جراحی نگاه کنید متوجه میشوید که سلامتی شما نسبت به هزینه ای که میکنید ارجحیت دارد.

 

پیکرتراشی

 

معرفی بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

با توجه به مواردی که ذکر شد و برای راحتی شما تصمیم گرفتیم تعداد از بهترین دکترهای پیکرتراشی را به شما معرفی کنیم. همه ی این افراد دارای مجوزهای لازم هستند و شما میتوانید با بررسی سابقه و تخصص این افراد نسبت به مراجعه به انان تصمیم گیری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو