حجت اشرف‎زاده به یاد شجریان خواند/ سوپرایز هنرمندان آلمانی در موسیقی فجر

منبع: ایران آرت

84

1399/11/30

12:00


در شب دوم سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر حجت اشرف زاده خواننده گروه "ماهیما" قطعه "ببار ای بارون" را به یاد محمد رضا شجریان اجرا کرد.

ایران آرت: اجرای گروه ماهیما با صدای حجت اشرف‌زاده، چهارمین اجرایی بود که شب گذشته و در ساعت ۲۱/۳۰ به‌صورت اینترنتی پخش شد.

قطعاتی که گروه ماهیما در اجرای مربوط به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیشکش مخاطبان خود کرد عبارت بودند از رفیق، بی خبر، آتشم باش، دلتنگ توام، عاشق توام، ببار ای بارون (به یاد استاد)، جان منی، ماه و ماهی، کمان ابر، ماه بی تکرار و آتشم باش.

اشرف زاده در میان اجرای خود قطعه آوازی ببار ای بارون را به یاد خسرو آواز ایران محمدرضا شجریان اجرا کرد.

قطعه اهدایی هنرمندان آلمانی به جشنواره موسیقی فجر

همچنین شب گذشته تیمو فولبرشت، تئو بلکمان و بن موندا در قالب یک تریوی جز برای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نواختند.

در بخش ابتدایی این کنسرت قطعه "فجر" که توسط گروه آلمانی برای جشنواره موسیقی فجر ساخته شده است، اجرا شد. در ادامه قطعه‌های "گرداب"، "دوستان" و "فضا" اجرا شدند و آهنگ‌های "بادکنک‌ها"، "رانندگی در ساوت‌وود" و "مرثیه" سایر آهنگ‌هایی بودند که این گروه متشکل از تیمو فولبرشت، تئو بلکمان و بن موندا در قالب یک تریوی جز نواختند.

http://static2.honaronline.ir/thumbnail/QPcvWdyMCpCE/t455U-vj7HoFiK2lSX4ww6IFYUG8sUEk5_3jCPI962jIT5YmV65Di9gpIs3g4bUW/75809C4C-F52F-4955-A4F9-60DD04D11CE7.jpg

اجرای تریوی جز فولبرشت به خاطر محدودیت‌های کرونایی برای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در آلمان ضبط شد.

 تیمو فولبرشت ساکسیوفونیست و آهنگساز آلمانی، نوازنده‌ای است که موسیقی جز را با عناصر موسیقی جدید، پست راک، الکترونیک و ترانه‌سرایی ساز ترکیب می‌کند. تئو بلکمان نیز که سابقه نامزدی در جایزه گرمی را دارد، بداهه‌نوازی زبردست است.

در این کنسرت، بن موندا نیز تیمو فولبرشت و تئو بلکمان را همراهی می‌کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو