امروزه مانند قبل کمتر افرادی هستند که از تیغ؛ ژیلت و .... برای از بین بردن موهای زائد خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. شیوه‌های نوین به خوبی توانسته است با سرعت خود را جایگزین این موارد کند. بهترین مرکز لیزر در کرج، در وب سایت آناهید به شما معرفی می گردد می‌باشد. این مجموعه با گروهی از متخصصان کارآمد و حاذق؛ لیزر درمانی را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انجام می‌دهند. این کلینیک تخصصی با تجهیزات مدرن قادر است لیزر درمانی را در تمام قسمت‌های بدن از جمله دور ناف؛ دور سینه؛ باسن؛ دست‌ها؛ ساعد؛ پاها؛ کمر؛ بازوها؛ زیر بغل؛ بیکینی؛ خط شکم؛ ران با مهارت لیزر کنند. همه افراد می‌توانند با مراجعه به این کلینیک برای درمان لیزر خود اقدام کنند. این کلینیک با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز با حضور متخصصین خود؛ در جهت ارائه خدمت به مشتریان خود گام برمی‌دارند. 

مرکز لیزر در عظیمیه کرج

لیزر درمانی دارای فواید زیادی می‌باشد. مرکز لیزر در عظیمیه کرج با استفاده از انواع دستگاه‌های با کیفیت لیزر و حضور افراد متخصص به خوبی از عهده این کار برمی‌آیند. این مجموعه به منظور از بین بردن سلول‌های مرده؛ شادابی و جوانسازی پوست استفاده از دستگاه‌های مدرن را در دستور کار قرار داده‌اند. افرادی که داری جای جوش و یا لک بر روی صورت خود هستند؛ با مراجعه به این مجموعه می‌توانند صورت خود را صاف و روشن کنند.

شما می‌توانید به این وسیله چین و چروک‌ها را نیز از بین ببرید. ممکن است برخی افراد بر روی اندام خود دچار لکه‌هایی همچون ماه گرفتگی باشند؛ این افراد با حضور به این مرکز می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. افرادی که بر روی هر قسمتی از  اندام نقش تاتو دارند؛ با استفاده از دستگا‌ها و تجهیزات پیشرفته می‌توانند برای پاک کردن تاتو خود اقدام کنند. دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین و مرغوب‌ترین دستگا‌های لیزر است که برای از بین بردن موهای زائد بدن از قدرت بالایی برخوردار است. 

مرکز لیزر کرج گوهردشت

همه افراد می‌توانند برای راحت شدن از موهای زائد بدن خود به مرکز لیزر کرج گوهردشت مراجعه و جهت درمان اقدام کنند. این مرکز با حضور متخصصین کارآمد با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته از جمله کندلا؛ خدمات ویژه‌ای را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهند. توجه به شرایط فردی که متقاضی لیزر درمانی می‌باشد بسیار مهم است. پزشکان با توجه به جنس مو؛ رنگ مو و رنگ پوست فرد اقدام به درمان می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نتیجه درمان؛ ایمنی و اثر بخشی لیزر در افرادی که به این شیوه موهای زائد خود را از بین برده‌اند بسیار بالا بوده و آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند. این مرکز مخصوص بانوان می‌باشد. این درمان برای انواع پوست‌ از جمله پوست‌های تیره و برنزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که داری موهای کرکی و نازک هستند می‌توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند. دستگاه‌های این مرکز قابلیت آن را دارند که طول موج را تنظیم کنند و  میزان انرژی مورد نیاز را انتقال دهند. 

لیزر موهای زائد و فواید آن 

با توجه به این‌که از بین بردن موهای زائد بدن با روش‌های عادی بسیار زمان‌بر است و مدت زمان تاثیرگذاری آن کم است؛ لیزر درمانی این مشکلات را رفع کرده و  فرد را به نتیجه دلخواه می‌رساند. این روش بسیار قابل اعتماد به سرعت انجام می‌گیرد. هزینه لیزر با توجه به تعداد جلسات و قسمت‌های مختلف بدن می‌باشد. آن‌چه باعث شفافیت و صافی پوست بعد از انجام لیزر می‌شود؛ از بین بردن موهای زیر پوستی است. در صورتی که موی جدید بیرون بیاد پیچ نمی‌خورد و رشد آن کاملا به صورت مستقیم است. در این روش فرد احساس درد نمی‌کند و موهایی که در حال رشد هستند کاهش چشمگیری دارند.