تیراندازی پلیس برای دستگیری سارق مسلح

منبع: برترین ها

68

1399/11/30

22:16


سارق مسلحی که روزهای گذشته در سمنان اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی کرده بود در بندرگز شناسایی و در یکی درگیری مسلحانه دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: صبح امروز در چهار راه بهارستان شهرستان بندرگز ماموران پلیس آگاهی گلستان و سمنان در عملیات مشترک پس از شناسایی سارق مسلحی که روزهای گذشته در سمنان اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی کرده بود، اقدام به دستگیری وی می‌کنند.

این سارق مسلح پس از مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که کارآگاهان پلیس آگاهی نیز بر اساس قانون بکارگیری سلاح به سمت وی تیراندازی کرده که پس از اصابت چند گلوله به این متهم، وی دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزئیات این عملیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: این سارق مسلح چند روز قبل در شهرستان شاهرود سرقت نافرجام داشته و در بازار سمنان با مجروح کردن صاحب طلافروشی مقادیری طلا را سرقت کرده بود.

سعید دادگر بیان کرد: این فرد پس از مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که ماموران نیز براساس قانون با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات شناسایی و دستگیری متهم در اقدام مشترک پلیس آگاهی سمنان و گلستان انجام شد، گفت: اشراف اطلاعاتی و حساسیت پلیس در جرائم خشن و جرائم جنایی بسیار بالا بوده و بر اساس قانون و به صورت قاطعانه با این مجرمان برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: از این متهم یک قبضه کلت کمری، یک صدا خفه‌کن و ماسک پوشش صورت کشف و ضبط شد.

دادگر بیان کرد: در عملیات هماهنگ دیگر در گرگان، همدست این سارق نیز در مخفیگاهش دستگیر شده و طلاهای سرقتی نیز در این مکان کشف شد.

گفتنی است، سارقان سوابق متعدد سرقت را در پرونده خود دارند و متهم اصلی این پرونده روزهای گذشته از زندان آزاد شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو