کاموفلاژ چیست و چطور از آن بهره بگیریم؟

کاموفلاژ چیست و چطور از آن بهره بگیریم؟


منبع: آرگا

86

1399/11/30

23:05


در این مطلب اطلاعاتی در مورد کاموفلاژ چیست را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید از این وسیله آرایشی به راحتی استفاده نمایید.

گاهی اوقات با وجود استفاده از بهترین لوازم آرایشی برخی از خانم ها به نتیجه دلخواه خود نمی رسند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است از کاموفلاژ استفاده کنید. ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که کاموفلاژ چیست ؟ از کاموفلاژ برای پوشاندن عیب ها و نواقصی که در صورت وجود دارد استفاده می شود و با استفاده از این روش صورت شاداب و جوان تر به نظر می رسد.

کاموفلاژ چیست و چگونه باید از آن استفاده نماییم ؟

یکی از انواع روش های گریم حرفه ای کاموفلاژ می باشد که از آن برای پوشاندن جای لک و جای جوش و تیرگی ها و … استفاده می شود همچنین کاموفلاژ حکم زیرساز آرایش صورت را دارد و باعث دوام بیشتر گریم صورت و آرایش صورت می شود. ترکیب کاموفلاژ به صورت فشرده می باشد از این رو از آن می توان برای پوشاندن نواقص مختلف استفاده کرد.

کاموفلاژ چیست ؟

نحوه استفاده از کاموفلاژ در گریم صورت

اگر تمایل دارید آرایش صورت و گریم صورت حرفه ای داشته باشید بهتر است کاموفلاژ را در لیست لوازم گریم داشته باشید. کاموفلاژ با تیره و روشن کردن بخش های مختلف صورت باعث ایجاد جذابیت بیشتر گریم و آرایش می شود. توجه داشته باشید که کاموفلاژ را باید با دقت و ظرافت خاصی انجام بدهید. نحوه استفاده از کاموفلاژ به صورت زیر می باشد :

کاموفلاژ چیست و چگونه باید از آن استفاده نماییم ؟

۱.مقداری از کاموفلاژ را بردارید و آن را روی پوست دست خود بزنید تا با دمای بدن نرم و قابل استفاده گردد.

۲. به اندازه مورد نیاز از کاموفلاژ مقداری به کمک قلم مو بردارید و کاموفلاژ را روی قسمت های مختلف پوست صورت خود به شکل ضربه ای بزنید سپس به کمک اسفنجی مرطوب کاموفلاژ را روی پوست صورت پخش نمایید تا پوستی یکدست داشته باشید.

۳. در این مرحله به سراغ کرم پودر یا پنکک بروید. کرم پودر را روی همه قسمت های صورت بزنید و پخش کنید. برای تثبیت کردن کرم و کاموفلاژ از پودر فیکس استفاده نمایید.

۴. توجه داشته باشید از کاموفلاژ نباید برای زیر پلک چشم ها استفاده کنید زیرا بافت سنگینی دارد و باعث ماسیدگی روی پوست صورت می شود.

نحوه استفاده از کاموفلاژ

معرفی انواع رنگ های کاموفلاژ

کاموفلاژ همان کرم گریم حرفه ای می باشد که دارای رنگ های خاصی می باشد و از هر رنگ آن برای انجام کار خاصی استفاده می شود.

کاموفلاژ سفید :

از این رنگ برای داشتن رنگی روشن در پوست صورت استفاده می شود همچنین کاموفلاژ سفید را می توان با فون های دیگر به راحتی ترکیب کرد. از کاموفلاژ سفید می توانید در مدل سایه های برش دار برای ایجاد برش استفاده نمایید.

کاموفلاژ زرد :

از این رنگ کاموفلاژ گاهی به عنوان رنگ مکمل برای ترکیب با سایر فون ها استفاده می شود. از کاموفلاژ زرد برای برجسته کردن قسمت هایی از صورت که به صورت طبیعی شکلی فرو رفته دارند استفاده می شود.

بررسی انواع رنگ های کاموفلاژ

کاموفلاژ زیتونی : 

از این رنگ کاموفلاژ برای پوشاندن آکنه و لک و ماه گرفتگی قرمز استفاده می شود.

کاموفلاژ نخودی :

از کاموفلاژ نخودی برای مخفی کردن گودی و کبودی زیر چشم ها استفاده می شود.

کاموفلاژ بژ هلویی :

رنگ هلویی از انواع رنگ های زیبا به شمار می رود و از این رنگ کاموفلاژ برای نشان دادن شادابی صورت و پرتر نشان دادن صورت استفاده می گردد.

کاموفلاژ بژ نارنجی :

برخی از پوست ها به علت اینکه نازک هستند مویرگ هایشان به وضوح قابل مشاهده می باشند و برای مخفی کردن مویرگ ها می توان از کاموفلاژ بژ نارنجی استفاده کرد همچنین این رنگ کاموفلاژ به پوست های مات و کدر جلوه خاصی می بخشد.

کاموفلاژ رنگی

کاموفلاژ ارغوانی :

برخی از پوست ها بی رنگ می باشند و از این رنگ کاموفلاژ برای جان بخشیدن به پوست های بی حال استفاده می شود.

کاموفلاژ نارنجی و بنفش :

از ترکیب این رنگ کاموفلاژ برای کاور کردن پوست ها با رنگ خاکستری استفاده می شود.

کاموفلاژ قهوه ای :

برای داشتن رنگ صورتی برنزه و تیره بهتر است از کاموفلاژ قهوه ای استفاده نمایید همچنین می توانید برای تیره نمودن و کوچک کردن بخش هایی از صورت از کاموفلاژ قهوه ای رنگ استفاده کنید.

کاموفلاژ قهوه ای تیره :

برای آرایش ابرو ها از کاموفلاژ قهوه ای تیره استفاده می شود.

کاموفلاژ چیست و چگونه باید از آن استفاده گردد ؟

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا اطلاعاتی در مورد کاموفلاژ چیست را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو