به گزارش یو اس ای تودی، ایوانکا ترامپ که رفتن خانواده اش به ایالت فلوریدا باعث گمانه زنی در خصوص نامزد شدنش برای مجلس سنا شد طبق نقل قول نیویورک تایمز از سخنگوی مارکو روبیو، با وی صحبت و نامزدی مجددش برای این کرسی سنا حمایت کرده است.

نیک یاکوولا، سخنگوی روبیو به نیویورک تایمز گفت: مارکو چند هفته پیش با ایوانکا صحبت کرد. ایوانکا به ابراز حمایتش از نامزدی مجدد مارکو روبیو برای انتخابات پرداخت. آنها گفتگویی عالی داشتند.

دختر بزرگ رئیس جمهور سابق آمریکا با روبیو در ارتباط با اصلاحات مالیاتی مطرح شده از سوی دونالد ترامپ به هنگام ورودش به کاخ سفید همکاری داشته و طبق گزارش نیویورک تایمز این دو امیدوارند در جریان مراسمی با حضور یکدیگر در اواخر سال جاری میلادی این همکاری را برجسته سازند.

ایوانکا ترامپ در بیانیه ای به سی.ان.ان گفت: "مارکو یک حامی فوق العاده خانواده های کارگر، یک دوست شخصی خوب بوده و من میدانم او به تحریک پیشرفت معنادار در ارتباط با مسائلی که ما هر دو عمیقا برایشان اهمیت قائلیم ادامه خواهد داد.این در حالی است که گزارش شده لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ نیز نامزدی برای کرسی سنا از ایالت کارولینای شمالی را در نظر دارد. پیش از این سناتور لیندسی گراهام، حمایتش از این همسر اریک ترامپ در صورت نامزد شدنش برای این کرسی سنا را که بعد از کنار رفتن ریچارد بور از آن خالی میشود، ابراز کرده است. ریچارد بور پیشتر از بابت دادن رای مثبت به محکومیت دونالد ترامپ از بابت اتهام تحریک به شورش ششم ژانویه در کنگره مورد انتقاد قرار گرفته بود.