۸ ترند آرایشی محبوب که دیگر عمرشان به سر رسیده

۸ ترند آرایشی محبوب که دیگر عمرشان به سر رسیده


منبع: روزیاتو

82

1399/12/1

18:04


آرایش چشم دودی، رژ لب های تیره یا کانتور کردن – این ها و بسیاری از دیگر ترندهای آرایشی که مدت ها محبوبیت زیادی داشته اند، حالا رفته رفته دارند از میان می روند. وقتی خانم ها تصمیم بگیرند زیبایی طبیعی خود را بپذیرند دیگر لزومی به آرایش غلیظ نخواهد بود. گرچه همه ی خانم ها رفته رفته به آرایش های ملیح تر روی می آورند، انتقال پیام های جسورانه با استفاده از آرایش بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

در ادامه به ترندهای آرایشی خواهیم پرداخت که عمرشان دیگر به سر رسیده و می خواهیم ببینیم چه چیزهایی دارد جایگزین آن ها می شود.

۱- رژلب تیره

رژ لب های تیره سال ها از لوازم آرایشی محبوب خانم ها بوده اند، اما این ترند کم کم دارد جایگاه خود را از دست می دهد. رنگ های گرم تر مانند صورتی و هلویی دارند جایگزین رنگ های چشمگیر و جلب توجه کننده ی رژلب های تیره می شوند. این رنگ ها ظاهری طبیعی به چهره می دهند و هم مناسب استفاده ی روزمره هستند هم موقعیت های خاص.

۲- آرایش چشم دودی

از دهه ی ۲۰۱۰ ترند آرایش چشم دودی محبوبیت خود را از دست نداده است. این نوع آرایش در اصل با استفاده از سایه ی مشکی انجام می شود، اما دوستداران هنر آرایش خیلی زود رنگ های دیگر و سایه های براق را هم به آن اضافه کردند. حالا اما تمرکز بیشتر بر روی سایه هایی است که رنگ های برجسته و براق دارند. آرایش چشم چند رنگ دوباره دارد مد می شود و کسانی که از این شیوه استفاده می کند خاص و برجسته دیده می شوند.

۳- پوست مات

دیگر لازم نیست تک تک منافذ پوست تان را مملوء از کرم پودر و پنکک کنید. با این کار بیشتر اوقات چهره حالتی گچی و ماسک گونه پیدا می کند. حالا اما خانم ها دوست دارند پوست شان به گونه ای باشد که عاری از آرایش به نظر برسد، امری که تقریباً به هیچ مواد آرایشی نیاز ندارد. حالا با زدن تنها اندکی هایلایتر به پوست خود اجازه می دهند چهره شان سالم، درخشان و کاملاً طبیعی به نظر برسد.

۴- مژه های به هم چسبیده

به هم چسبیدن مژه های یکی از نتایج ناخواسته ی استفاده از ریمل است اما ریانا، خواننده ی مشهور، توانست آن را تبدیل به یک ترند آرایشی کند. گرچه حالا بیشتر خانم ها به دنبال داشتن چهره ای طبیعی هستند، شیفتگان هنر آرایش رنگ های مختلفی را برای آرایش مژه های خود امتحان می کنند. محبوبیت ریمل های رنگی در رنگ هایی همچون بنفش پررنگ، آبی و سبز به سرعت در حال افزایش است.

۵- لب های درشت

استفاده از خط لب روش ساده ای است برای پرتر نشان دادن لب ها، چیزی که دغدغه ی بسیاری از خانم ها است. با این حال، از آنجایی که هر چه می گذرد تعداد بیشتری از خانم ها به زیبایی طبیعی خود روی می آورند، محبوبیت ترند لب های پر و درشت در حال کاهش است. در حال حاضر آرایش لب رنگ پریده و محو مد است چون بازسازی آن راحت تر است و می تواند چهره ی هر کسی را معصوم و ملیح کند.

۶- آرایش چشم روباهی

اخیراً در فضای مجازی یک ترند آرایش چشم به راه افتاد که به چشم ها حالتی مایل و رو به بالا می داد. این ترند بسیار فراگیر شد اما با انتقادات زیادی هم مواجه گشت. حالا اما خط چشم های سفید رفته رفته دارند محبوبیت پیدا می کنند. استفاده از رنگ هایی مانند سفید، آبی یا زرد کمک می کند پیام جسورانه ای را انتقال دهید و خود را از دیگران متمایز کنید.

۷- کانتور کردن

کانتور کردن و استفاده ی زیاد از کرم پودر برای بسیاری از دوستداران هنر آرایش یک روتین اساسی محسوب می شود. اما این ترند رفته رفته دارد ضرورت خود را از دست می دهد. برجستگی گونه ها و صافی غیر طبیعی بینی دیگر جذابیت گذشته ی خود را ندارد. حالا به جای آن خانم ها تلاش می کنند بر روی خطوط منحصر به فرد چهره ی خود و عیوب آن تأکید کنند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو