دانلود بازی ۳۰XX برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی ۳۰XX برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

87

1399/12/2

03:26


بازی ۳۰XX را می‌توانیم ترکیبی از کنترل‌های واضح و حرکت سیالی بدانیم که از سیستم پلتفرمینگ جذابی تشکیل شده است. بازی شباهت زیادی به مگامن دارد و شما می‌توانید بازی را با قدرت تکرار بالا و در سبک راگ لایک مدرن تجربه کنید. بازی با سیستم همکاری دنبال می‌شود و گرافیک آن نیز زیبا و حیرت انگیز است. داستان در هزار سال بعد از ۲۰XX جریان دارد و شما به یکباره متوجه می‌شوید که جهان به حضور شما نیز دارد. ذهن و نژاد انسانی تغییر ناپذیری برای شما ایجاد شده است و می‌توانید از آن در نبردها استفاده کنید.

صعود به مراحل بالا، مبارزه با دشمنان و سازگاری با محیط، همه‌ی آن چیزهایی است که شما در این اثر باید آن را تجربه کنید. بازی عمق وجودی بسیار متعالی دارد و می‌توانید هر تکنیک مبارزه‌ای را در آن پیاده‌سازی کنید. شخصیت‌هایی را در بازی می‌بینیم که سبک کاملا متفاوتی دارند و مهارت‌های سریع شما را با ترکیبی دوستانه ارائه می‌دهند. سیستم بازی گاهی اوقات پیچیده خواهد شد.

۳۰XX Build 6262154 (Early-Access) PC-CHRONOS

دانلود-بازی-30XX

در بازی ۳۰XX می‌توانید هر بار مجموعه جدیدی از ماموریت‌ها را پیدا کرده و به سراغ آیتم‌ها و قدرت‌های دیگر بروید. این اثر هرگز یک بازی ساده نیست و سیستم پیشرفت بازی، باعث می‌شود که بخواهید مراحل را بازهم تجربه کنید. پیشرفت بازی به سبک راگ لایک است و این امکان برای شما فراهم خواهد شد که سیستم‌ها و دشواری‌های بازی را حتی بعد از پیروزی بر آن‌ها نیز تنظیم کنید. بازی دارای یک سیستم ویرایشگر قدرتمند است و همان ابزاری که توسعه دهندگان از آن استفاده کرده‌اند، در اختیار شما نیز خواهد بود. بخش چندنفره و محلی بازی فاز سرگرم کنندگی جذابی دارد و یقینا از بازی در کنار دوستان در این بخش لذت خواهید برد. از دیگر نکات جذاب بازی می‌توانیم به سیستم مبارزات سفارشی نیز اشاره کنیم که می‌توانید آن‌ها را ایجاد کرده و به سراغ دیگر تکه‌های بازی بروید.

info

30XX combines the crisp controls and fluid movement you love from action platformers like Mega Man X, the replayability of a modern Roguelike (Binding of Isaac, Enter the Gungeon, Dead Cells, etc) and co-op play into a single gorgeous package.

Awaken a thousand years after 20XX to realize the world that needed you is gone, changed irreversibly by the advent of the Synthetic Mind and a human race that’s lost the will to reach for the stars. Explore the lush, verdant prison our world has become, and fight to save what remains.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or Later

Processor: Toaster processor or better (2009+)

Graphics: Most cards that can produce Graphics(tm)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2000 MB available space

Sound Card: Sound recommended.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 19م فوریه 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————–

دانلود بازی 30XX Early-AccessCHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو