قسمت ۷ سریال ملکه گدایان

قسمت ۷ سریال ملکه گدایان


منبع: دلگرم

95

1399/12/2

09:50


قسمت ۷ سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت 7 سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان با ژانر اجتماعی به کارگردانی حسین سهیلی زاده هر چهارشنبه وارد بازار خواهد شد .

بازیگران سریال ملکه گدایان

  • باران کوثری
  • پانته آ بهرام
  • آرمان درویشی
  • فرزاد فرزین
  • علی اوجی
  • رضا بهبودی و …

خلاصه قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

در این قسمت که با فلش بکی به گذشته البرز آغاز میشود. البرز در آزمایشگاهی که به عنوان نخبه ایرانی و شیمیدان مشغول به کار بوده است خوابیده که همکارانش بالای سر او میرسند و البرز را در حالت خواب میبینند .

البرز که روی تخته ای فرمول خاص و منحصر بفرد خود را نوشته این دو همکار را به شگفتی وا میدارد . همکارانش او را تشویق به بازدهی بیشتر میکنند .

دانلود قسمت 7 سریال ملکه گدایان

دانلود سریال ملکه گدایان

سکانس اصلی فیلم ملکه گدایان قسمت 7 آغاز میشود.

افرا نوزاد بر کول آماده گدایی بر سر چهار راه همراه با بچه های گروه خود میشود . نوچه های زینت هم طرف دیگر چهار راه شروع به تمسخر افرا کرده که با واکنش تند افرا مواجه میشوند.

همزمان با این پیامدها البرز و سهیل در حال بیرون آمدن از خیریه آریا هستند . به فکر البرز میرسد که به دیدار پدرش با ترفندی خاص برود زیرا بعد از مشکلات پیش آمده در گذشته دیگر قادر به ورود بیمارستان نبود.

البرز برای وارد شدن به بیمارستان از سهیل کمک میگیرد . سهیل با نقش بازی کردن وسط بیمارستان و داد و فریاد کردن توجه پرسنل را به خودش جلب کرده و البرز راهی بخش مراقبت های ویژه که پدرش در آن بستری شده میشود که ناگهان با نبود پدرش مواجه میشود.

بعد از پرسیدن از پرستاران متوجه میشود که پدرش توسط رضایت مادرش مرخص شده است بلافاصله سمت خانه پدری خود روانه میشود که با خانه خالی از سکنه روبرو میشود و موجی از تعجب و نگرانی در چشمانش حلقه میزند .

دانلود قسمت 7 سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان چند قسمت است

در همین حین آریا همراه مادرش لعیا راهی رستورانی که مادرش او را مهمان کرده است به راه می افتند . آریا بعد از ابراز دلتنگی برای افرا با مخالفت های شدید مادرش روبرو میشود و همچنان پافشاری بر خاص بودن افرا دارد.

آرایا و مادرش وارد رستوران همان چهاراه که افرا مشغول گدایی است میشوند (با نقشه قبلی مادر). همزمان با صرف ناهار آریا و مادرش افرا و بچه ها در پارک مشغول صرف ناهار هستند .

البرز کنار افرا و سهیل کنار بچه ها . افرا با رفتار سنگین سهیل روبرو میشود. دلیل رفتار سهیل را از البرز پرسیده و متوجه میشود که از رابطه افرا و آریا و شب کنسرت با خبر شدند .

قصد آرام کردن سهیل را دارد که با مخالفت سهیل روبرو میشود .

دانلود قسمت 7 سریال ملکه گدایان

ملکه سریال ملکه گدایان کست ؟

افرا بچه ها را آماده به کار میکند در حین راه افتادن از همان چهارراه است که آریا و افرا چشم در چشم هم میشوند افرا با لباس های گدایی ؛ نوزاد بر دوش کلی آریا را خشمگین میکند.

افرا که چاره ای پیش رو نمیدید پا به فرا میگذارد. بعد از دویون های طولانی به بمبستی میرسد که آرایا هم پشت سر او ایستاده و شروع به سوالات پی در پی میکند :
افرا بچه مال کیه ؟
افرا سر چهاراره چی کار میکردی ؟
افرا تو گدایی ؟
و.....
ولی جواب افرا چیزی جز بـی خیــال نبود.

همزمان با تمام این مسائل پیش رو البرز برای پیدا کردن مادرش به هر دری میزند. گزینه مانده سارا است . به سراغ سارا می رود البته با ظاهری خمار و گیج که سارا متوجه به مواد کشیدن البرز شود به پارسا برساند.

تلاشهایش برای پرسجو درباره خانواده اش بی فایده ماند. پسر عموی سارا نیز همچنان پیگیر و در پی سارا میگردد پیشنهاد پارسا را قبول میکند و از این به بعد نوچه و راننده پارسا پارسا میشود.

قسمت 7 ملکه گدایان

افرا ناراحت و نگران.

آریا به شدت از برنامه ریزی مادرش برای این واکنش ها ناراحت.

سارا همچنان در بند ملکه و پارسا .

پسر عموی سارا در جستجوی سارا.

به نظر شما ملـکــه سریال ملکه گدایان کیست ؟ آیا مادر البرز ملکه است ؟ آیا لعیا ملکه است ؟ آیا آریا و افرا خواهر و برادر هستند ؟ ماجرای تاب دادن البرز چیست ؟ برای رسیدن به این سوالات با دلگرم همراه باشید و نظرات خود را برای ما کامنت کنید .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو