ویدیو واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا و واکنش فاطمه معتمد آریا به واکسن هنرمندان

ویدیو واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا و واکنش فاطمه معتمد آریا به واکسن هنرمندان


منبع: روزیاتو

93

1399/12/2

10:10


در پی انتشار نامه ای منتسب به مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مبنی بر قرار گرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا، فاطمه معتمد آریا در نامه ای کوتاه به این ماجرا واکنش نشان داده و چنین نوشت: «اینجانب فاطمه معتمد آریا خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در ارتباط با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می‌کنم. با وجود از دست رفتن بسیاری از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به دلیل ابتلا به کرونا، اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می‌دانم».

در پی انتشار تصاویری منتسب به شهاب حسینی در صف واکسن کرونا در آمریکا و نامه اولویت هنرمندان ب، فاطمه معتمد آریا نیز واکنش نشان داد

طی روزهای گذشته انتشار نامه ای که ظاهراً از طرف سازمان نظام پزشکی خطاب به وزارت بهداشت نوشته شده و در آن از وزارت خواسته شده ترتیبی اتخاد شود تا سهمیه ای برای اولویت واکسیناسیون هنرمندان در کنار کادر درمان در نظر گرفته شود، خبرساز شده و واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. در کنار این خبر، انتشار ویدیو و تصاویری منتسب به شهاب حسینی در آمریکا نیز بر جنجال این خبر افزوده است. در این ویدیو و تصاویر مردی با شباهت فراوان به شهاب حسینی اما با ماسک و عینک دیده می شود که ظاهراً در صف دریافت واکسن کروناست.

در پی انتشار تصاویری منتسب به شهاب حسینی در صف واکسن کرونا در آمریکا و نامه اولویت هنرمندان ب، فاطمه معتمد آریا نیز واکنش نشان داد

دکتر حسین کرمان پور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی خطاب به دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت چنین نوشته است: «یکی از گروه‌های موثر در تامین عملی شعار در خانه بمانیم در دوران کرونا تولیدکنندگان برنامه‌های سینمایی و تلویزیونی هستند. جهاد امروز هنرمندان کشور در نگه داشتن مردم در خانه و سست کردن چرخش ویروس کرونا کمتر از کادر درمان نیست. سازمان نظام پزشکی معتقداست این گروه معظم، از پر ریسک‌ترین گروه‌هایی هستند که هر آینه می‌توانند در معرض ابتلاء و انتقال ویروس کرونا باشند. مگر می‌شود در سریال یا فیلمی به ایفای نقش پرداخت در حالی که ماسک بر صورت است؟ بسیاری از داستان‌هایی که امروز این هنرمندان مشغول بازی نقش‌های آن هستند در زمان‌هایی رخ داده که ماسک زدن مرسوم نبوده است».

در پی انتشار تصاویری منتسب به شهاب حسینی در صف واکسن کرونا در آمریکا و نامه اولویت هنرمندان ب، فاطمه معتمد آریا نیز واکنش نشان داد

در ادامه این نامه آمده است: «لذا پیشنهاد می‌دهیم، در واکسیناسیون اختیاری، این دست از برنامه‌سازان هنری که سرمایه ملی هم محسوب می‌شوند، همپای کادر درمان نگریسته شده و ترتیبی اتخاذ شود سهمیه لازم در نظر گرفته شود. درصورتی که این پیش‌بینی از طرف وزارت بهداشت و ستاد خستگی ناپذیر ملی کرونا در نظر گرفته نشود بیم آن می‌رود تولیدات به شدت کاهش (که تاثیر منفی در ماندن مردم در خانه دارد) و یا با پذیرش ریسک پذیری این عزیزان شاهد فقدان بیشتر آن‌ها باشیم».

انتقادات از این درخواست دکتر کرمان پور به خاطر این نامه به حدی بالا گرفت که وی ساعاتی بعد مدعی شد منظورش قرار گرفتن نام هنرمندان سینما و تلویزیون در سند ملی واکسیناسیون بوده است و افزود: «تعجب می‌کنم مردمی که تا هنرمندی می‌میرد غمگسار می‌شوند و تا کسی می‌گوید در نظر باشند تا نمیرند ناسزایش می‌گویند». علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت نیز در واکنش به نامه کرمانپور مبنی بر اختصاص واکسن کرونا به هنرمندان، به طعنه نوشت: «سلبریتی محترم، اولویت تزریق واکسن کرونا با پرسنل بیمارستان‌ها، بیماران و سالمندان است. لطفا تقاضای خارج از نوبت نکنید؛ حتی شما حامی انتخاباتی ۱۴۰۰».

بیشتر بخوانید: علی انصاریان مهمان این هفته برنامه همرفیق شهاب حسینی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو