خرید اینترنتی بلیط قطار، تضمین سلامت شماست

منبع: فرزند

192

1399/12/2

11:22


خرید اینترنتی بلیط قطار، تضمین سلامت شماست

مسافرانی که سفر با قطار را تجربه کرده اند، به خوبی می دانند که قطار یکی از امن ترین و آسان ترین روش های سفر کردن است.

قطار با داشتن امکانات و سرعت مناسب، امنیت و آرامش یکی از پرطرفدارترین وسایل نقلیه عمومی است بنابراین متقاضی خرید بلیط قطار روز به روز بیشتر می شود. به خصوص در زمانی که حفظ سلامتی افراد، مهم ترین مقوله روز می باشد.

همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد قید سفر کردن را می زنند. اما اگر با روش های نوین سفر کردن آشنا باشید، سلامتی خود را بیمه می کنید. به همین جهت توصیه می شود، بهترین روش خرید بلیط قطار را بدانید تا با کمترین اتلاف وقت و هزینه بلیط دلخواه خود را به سرعت خریداری کنید. در ادامه با ما باشید تا با خرید اینترنتی بلیط قطار آشنا شوید.

در گذشته نه چندان دور مسافران برای خرید بلیط قطار ناچار بودند به ایستگاه های راه آهن و یا آژانس های مسافرتی فروش بلیط قطار مراجعه کنند. در این روش علاوه بر هزینه تردد در سطح شهر و تحمل ترافیک، کسب اطلاعات ناقص و حضور در اجتماع را به شما تحمیل می کند. در زمان شیوع بیماری بهترین راه در خانه ماندن است. به همین جهت خرید اینترنتی بلیط قطار بهترین روش برای حفظ سلامتی شماست.

با پیشرفت فناوری های دیجیتال به راحتی می توان با چند کلیک ساده و در هر زمان و مکانی اقدام به خرید بلیط قطار کرد. استفاده از روش خرید آنلاین مزایای فراوانی را نصیب مسافران کرده است به طوری که دیگر نمی توانند مزایای آن را نادیده بگیرند.

خرید اینترنتی بلیط قطار

با داشتن یک گوشی هوشمند و چند کلیک ساده خرید اینترنتی بلیط قطار امکان پذیر است. استفاده از این روش مزایای زیادی مانند: خرید بلیط قطار در هر ساعتی از شبانه روز، دسترسی به انواع بلیط قطار، مشاهده آنلاین قیمت بلیط قطار، امکان مقایسه قیمت ها، حق انتخاب گسترده تر، خرید بلیط قطار ارزان، انتخاب ساعت دقیق حرکت قطار، استرداد آنلاین بلیط قطار و رزرو سریع و آسان بلیط را نصیب کاربران می کند. همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می توان به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنید.

استرداد آنلاین بلیط قطار

روند قبلی استرداد بلیط قطار، مراجعه حضوری به مراکز فروش بلیط بود. تیک بان با فراهم کردن امکانات و زیر ساخت لازم استرداد آنلاین بلیط قطار را برای مسافران فراهم کرده است. فقط کافیست با مراجعه به حساب کاربری خود بلیط خود را به صورت اینترنتی استرداد کرده و مبلغ آن را دریافت کنید. بدین ترتیب نیازی نیست ساعت ها در بیرون از منزل بوده و نگران ابتلا به بیماری باشید.

قیمت بلیط قطار

سفر با قطار یکی از ارزان ترین سفرها محسوب می شود. قیمت بلیط قطار با توجه به امکاناتی که قطار ها در اختیار مسافران قرار می دهند و مسافتی که طی می کنند بسیار ارزان و اقتصادی می باشد. قیمت تمام شده بلیط قطار به عواملی مانند مسافت، نوع قطار و شرکت ریلی دارد. اگر به دنبال رزرو بلیط قطار ارزان هستید، نیازی نیست تا به مراکز فروش بلیط مراجعه کنید. بلکه در خانه بمانید و با چند کلیک ساده در سایت های معتبری همچون تیک بان، علی بابا، فلایتیو و قاصدک ، قیمت انواع بلیط قطار را به صورت آنلاین مشاهده کرده و ارزان ترین و با کیفیت ترین آن را رزرو نمایید.

قطار ویژه سلامت فدک

با توجه به شیوع ویروس کوید ۱۹ سازمان بهداشت قوانینی را در جهت پیشگیری از  شیوع بیماری کرونا تدوین کرد. با ابلاغ پروتکل های بهداشتی شرکت های ریلی موظف به رعایت آنها شدند تا سلامتی مسافران تضمین شود. یکی از این اقدامات، راه اندازی قطار ویژه سلامت فدک می باشد. شرکت ریلی فدک با راه اندازی این قطار به حفظ سلامتی میهمانان خود و پیشگیری از ابتلای آنها به کرونا کمک بزرگی می کند.

رزرو کوپه دربست، ضامن سلامتی شما

یکی از امکاناتی که قطارها برای راحتی و آسایش بیشتر  مسافران در نظر گرفته اند، رزرو کوپه دربست می باشد. قطارها در روزهای مقابله با کرونا این امکان را برای یک و دو نفر نیز فراهم کرده اند. قطار سلامت فدک با ارائه امکاناتی همچون پک بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده، بررسی وضعیت سلامتی مسافران، استفاده از ملحفه های یک بار مصرف و کاملا بهداشتی، ارائه غذاهای گرم وکیوم شده و اسپری های ضدعفونی سعی کرده است تا از ابتلای بیماران به کرونا پیشگیری نماید.

امکان رزرو کوپه دربست بودن با افراد خانواده یا دوستان را در یک فضای اختصاصی امکان پذیر می کند. در ضمن این امکان در حفظ سلامتی افراد و پیشگیری از سرایت بیماری کرونا نیز بسیار تاثیر گذار است. به جای این که با ماشین شخصی در مسیر طولانی جاده مشهد رانندگی کنید، به راحتی می توانید با حضور در قطار بدون هیچ استرسی از مسیر لذت ببرید.” (منبع)

رزرو بلیط قطار تیک بان

بهترین راه خرید اینترنتی بلیط قطار، مراجعه به معتبرترین سایت های گردشگری می باشد. تیک بان با ارائه خدماتی هوشمند و نوین امکان رزرو بلیط قطار را در کمترین زمان فراهم کرده است. امکان استرداد آنلاین بلیط قطار، رزرو بلیط قطار رجا، فدک و قطار ویژه سلامت به راحتی در تیک بان فراهم است. فقط کافیست با چند کلیک ارزان ترین بلیط قطار را خریداری کنید.

توصیه تیک بان

در روزهای شیوع بیماری، مهمترین رسالت حفظ سلامتی جامعه و کمک به کادر درمانی کشور می باشد. به همین جهت توصیه می شود از انجام سفرهای غیر ضرروی اجتناب کنید و در صورت انجام هر گونه سفر ضروری تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایید. در تمام طول سفر #ماسک_بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو