تام هاردی نقش کارآگاه را بازی می‌کند

منبع: برترین ها

151

1399/12/2

12:46


تام هاردی در فیلم سینمایی «خرابی» به کارگردانی گارث اونس که برای نتفلیکس ساخته خواهد شد، نقش آفرینی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان : تام هاردی در فیلم سینمایی «خرابی» به کارگردانی گارث اونس که برای نتفلیکس ساخته خواهد شد، نقش آفرینی خواهد کرد.
 

تام هاردی نقش کارآگاه را برای نتفلیکس بازی می‌کند

 
به نقل از ددلاین، گارث اونس کارگردان فیلم‌های سینمایی «یورش» بعد از یک قرارداد اختصاصی با کمپانی نتفلیکس، تا چند سال آینده برای این استودیو تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم‌ها را انجام خواهد داد. به عنوان بخشی از این همکاری، اونس برای ساخت فیلم اکشن و مهیج «خرابی» انتخاب شده که قرار است تام هاردی نقش اصلی آن را بازی کند.
 
اونس نویسنده و کارگردان این فیلم است و همینطور از طریق کمپانی وان مور وان پروداکشنز، تهیه کنندگی آن را به همراه تام هاردی و چند نفر دیگر بر عهده دارد.
 
داستان فیلم در مورد یک کارآگاه است که بعد از خراب شدن یک معامله مواد مخدر باید در دنیای مجرمین بگردد تا فرزند یکی از شخصیت‌های سیاسی را نجات دهد و در این راه شبکه عمیقی از فساد و توطئه را در شهر کشف می‌کند. تام هاردی ایفاگر نقش این کارآگاه خواهد بود. اونس پیشتر برای نتفلیکس فیلم سینمایی «حواری» را ساخته بود.
 
انتظار می‌رود که ساخت فیلم «خرابی» از ماه ژوئن در اروپا آغاز شود. اونس که برای کارگردانی و به تصویر کشیدن هنر‌های رزمی اندونزی در فیلم‌های «یورش» شناخته می‌شود، اخیراً در ساخت سریال «خلافکاران لندن» همکاری کرده است.
 
پروژه بزرگ بعدی تام هاردی نیز «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» است که او نقش ضد قهرمان ونوم را بازی می‌کند. سونی در حال حاضر این فیلم را برای اکران در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ تنظیم کرده است. هاردی آخرین بار در فیلم سینمایی «کاپون» دیده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو