تکنیک های آرایشی ای که صورت تان را 10 سال جوان تر می کند!

منبع: سیمرغ

89

1399/12/2

13:00


تکنیک های آرایشی ای که صورت تان را 10 سال جوان تر می کند!

این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش کنند تا جوان تر از قبل به چشم آیند؟ اگر شما هم دوست دارید با این ترفندهای آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

چگونه با ارایش جوان شویم؟

اغلب آرایشگرها با اسرار جوان تر جلوه دادن چهره ها، به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها می تواند چهره خود را چندین سال جوان تر نشان دهد. در ادامه قصد داریم شما را با این ترفندها آشنا کنیم.

مرطوب کننده بزنید

یکی از حقایقی که بسیاری از خانم ها آن را نادیده می گیرند، معجزه مرطوب کننده ها روی صورت است. شاید فکر کنید که مرطوب کننده ها را تنها قبل از خواب باید به صورت زد، اما اینطور نیست. شما می توانید برای این که صورتی جوان تر و شاداب تر داشته باشید، قبل از آرایش، به صورت تان مرطوب کننده بزنید. در این شرایط، آرایش بهتر روی صورت تان خواهد نشست که خود بر جوانی صورت تان نیز تاثیرگذار است.

بیشتر بدانید : کرم مرطوب کننده مناسب را با این نکته ها انتخاب کنید

از کانسیلر مایع استفاده کنید

با بالا رفتن سن، نیاز شما نیز به استفاده از کانسیلر بیشتر می شود. البته این را هم در نظر داشته باشید که کانسیلر چین و چروک های صورت شما را بیشتر نشان می دهد. از این رو شما باید به دنبال مدلی باشید که هم صورت تان را پوشش دهد و هم چین هایتان را بپوشاند. در این شرایط، پیشنهاد ما به شما این است که از کانسیلر مایع استفاده کنید تا به دلیل مرطوب کننده ای که دارد، از آشکار کردن چین و چروک هایتان خودداری کرده و شما را جوان تر نشان دهد.

بیشتر بدانید : کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم پودر با تن زرد رنگ بزنید

اگر می خواهید به کمک آرایش جوان تر به نظر برسید، باید به رنگ کرم پودرتان دقت کنید. کرم پودرهایی که تن زرد رنگ دارند، بهترین انتخاب برای شما هستند. در واقع هر چه پوست تان گرم تر به نظر برسد، شما جوان تر به نظر خواهید رسید.

روی خط فک تان تاکید کنید

هرچه سن ما بالاتر می رود، صورت مان نیز لاغر تر می شود. البته این روند خیلی هم بد نیست، زیرا خط فک که جزو یکی از زیبایی های صورت محسوب می شود، بیشتر نمایان می شود. شما باید یک سایه بردارید و آن را روی خط فک تان بکشید تا بیشتر توی چشم باشد. همین بر جوانی صورت شما تاثیر بیشتری می گذارد.

تکنیک های آرایشی ای که صورت تان را 10 سال جوان تر می کند!

تکنیک های آرایشی ای که صورت تان را 10 سال جوان تر می کند!


ابروهایتان را نازک نکنید

هر چه سن بالاتر رود، صورت نیز نامتقارن تر می شود. به عنوان مثال ابروها شکل و تقارن خود را از دست می دهند. در این شرایط شما نباید خیلی با ابروهایتان ور بروید به طوری که نازک شوند. همین نازک شدن ابرو سن شما را بیشتر نشان می دهد. بنابراین بهتر است که تنها آنها را تمییز کنید اما بگذارید که پهن بمانند. شما با ابروهای پرپشت و پهن جوان تر به نظر خواهید رسید.

بیشتر بدانید : پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

از مداد ابرو روشن استفاده کنید

اگر از مداد ابرو برای فرم دادن به ابروهایتان استفاده می کنید، به رنگ آن دقت کنید. رنگی را انتخاب کنید که چند درجه از رنگ ابروهایتان روشن تر است. فرمی که به آن می دهید نیز باید کاملا طبیعی باشد. اگر این نکات را رعایت کنید، ابروهای پر پشت و خوش فرمی خواهید داشت که بر جوان تر نشان دادن چهره شما، موثر خواهد بود.

مژه هایتان را فر کنید

اگر فرمژه شما هم بی استفاده در کیف لوازم آرایش تان افتاده، زمان آن است که بار دیگر از آن استفاده کنید. اگر شما بالای 35 سال سن دارید، می توانید مژه هایتان را به کمک آن حالت دهید. در واقع هرچه سن ما بالاتر می رود، مژه هایمان نیز حالت خود را از دست داده و صاف تر می شوند. در این شرایط، حتی اگر از ریمل استفاده نکنید، می توانید به کمک فر مژه، مژه هایتان را جذاب تر کنید.

بیشتر بدانید : پرپشت و ضخیم شدن مژه با 3 روش معجزه گر خانگی

خط چشم قهوه ای بکشید

حتما شما هم تا جایی که به یاد دارید از خط چشم مشکی استفاده می کردید، اما حال زمان آن است که به آن تنوع دهید. خط چشم قهوه ای پر رنگ تا حدودی شبیه به مشکی ست اما می تواند چهره شما را جوان تر نشان دهد. فقط یادتان باشد که خط چشم را تنها روی پلک بالایی تان بکشید.

بیشتر بدانید : آموزش کشیدن خط چشم برای مدل های مختلف چشم

از ریمل های بلند کننده مژه استفاده کنید

از آنجا که با افزایش سن، مژه های ما نازک تر می شوند، استفاده از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده مژه واجب می شود. بنابراین پس از فرمژه، به کمک ریمل، بر جذابیت مژه هایتان بیافزایید.

رژ لب رنگ لب بزنید

یکی از حقایق ناراحت کننده این است که لب های ما نیز با افزایش سن باریک تر می شوند. در این شرایط بهتر است که از رنگ های طبیعی رژ لب استفاده کنید. در واقع اگر رژ لب قرمز بزنید، تمام توجهات را از دیگر اجزای صورت تان بر لبان تان خواهید کشاند. بنابراین بهترین انتخاب برای شما رژ لبی مات به رنگ طبیعی یا بی رنگ است. البته پس از آن می توانید از برق لب نیز برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

بیشتر بدانید : 7 سوال در مورد رژ لب، از انتخاب تا نحوه خرید

از اسفنج تخم مرغی استفاده کنید

برای این که کرم پودر بهتر روی صورت تان بنشیند، بهتر است که به جای دست از اسفنج تخم مرغی استفاده کنید. یک اسفنج بردارید و آن را خیس کنید، سپس آن را فشار دهید تا آب های اضافی آن خارج شود. کرم پودر را به پشت دست خود زده و قسمت انتهایی و مسطح اسفنج را به کرم پودر آغشته کنید. زدن کردم پودر با اسفنج را می توانید با حرکات ضربه ای انجام دهید و نیازی به فشار شدید روی پوست نیست. شاید نیاز باشد که در آخر از انگشتان تان برای پخش کردن کمک بگیرید اما در نهایت خوبی این اسفنج آن است که به دلیل رطوبتی که دارد کرم پودر را به خوبی روی صورت تان می نشاند.


بیشتر بدانید : این ترفندهای آرایشی شما را در عکس ها زیباتر می کند

بیشتر بدانید : ترفندهای آرایشی برای وقتی که زمان کم دارید!!

بیشتر بدانید : ترفندهای آرایشی زیرکانه که آرایشگران معروف استفاده می کنند


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو