نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه گزارش کمیسیون تلفیق بودجه درباره لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی می کنند.

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن،  لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن در دستور کار مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

  گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور هم در دستور کار جلسه علنی فردا اعلام شده است.

نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش این کمیسیون در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل را بررسی می‌کنند.

همچنین گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار نمایندگان است.