«زیر آسمان پاریس» در خانه نمایش مهرگان

منبع: برترین ها

69

1399/12/2

15:20


نمایش «زیر آسمان پاریس» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود.

خبرگزاری مهر: نمایش «زیر آسمان پاریس» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود.
 

«زیر آسمان پاریس» در خانه نمایش مهرگان

 
به نقل از روابط عمومی عمارت هنری تُ؛ نمایش «زیر آسمان پاریس» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی از ۲۷ بهمن ماه سال جاری در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته است.
 
این نمایش که به مدت ۲ هفته و هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان اجرا می شود، داستان زن و مرد صاحب کافه ای در پاریس است که آرزوهای بسیاری دارند. فرانسه درگیر جنگی می شود و آنها امیدوار هستند روزی این جنگ به پایان برسد تا آنها به آرزویشان برسند اما جنگ هیچ وقت تمام نمی شود و آرزوها به سرانجام نمی رسد.
 
این نمایش در عمارت هنری تُ به عنوان مجری طرح و به تهیه کنندگی پیروز میرزایی و بازی اشکان افشاری، پروا محزون، پرهام میرزایی، امیرحسین صادقی آماده تولید شده است.
 
کارگردان  نمایش «زیر آسمان پاریس» غیر از نویسندگی و تهیه کنندگی، بازیگری و طراحی صحنه این نمایش را نیز برعهده دارد. وی پیش از این نمایش «سیمرغ» را در جشنواره کاتاک هند و همچنین نمایش «مرگ مولف» را در جشنواره چک و همچنین سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه برده است.
 
رویا خوشبخت: طراح لباس، وحید پیماندار: طراح پوستر و بروشور، جنان صدفی: طراح گریم ، حسن مهدوی: طراح صدا، ایمان مومنی: طراح نور و امید پناهی به عنوان سازنده تیزر از دیگر عوامل نمایش «زیر آسمان پاریس» هستند.
 
همچنین ایمان مومنی و ریحانه واحدی دستیاران کارگردان و شقایق قهرمانی به عنوان منشی صحنه در این نمایش حضور دارند و محمد حسین رمضانی، محمدرضا همایی و امیرحسین صادقی عوامل صحنه نمایش «زیر آسمان پاریس» هستند و سارا مولوی نیز عکاسی این نمایش را بر عهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو