حکم قطعی پرونده شهردار سابق صدرا تایید شد

منبع: برترین ها

61

1399/12/3

09:32


حکم قطعی پرونده شهردار سابق صدرا و همدستانش که به اتهام فساد مالی بازداشت شده بودند، در دادگاه تجدید نظر استان فارس تایید شد.

خبرنیوز نوشت: حکم قطعی پرونده شهردار سابق صدرا و همدستانش که به اتهام فساد مالی بازداشت شده بودند، در دادگاه تجدید نظر استان فارس تایید شد.

با صدور رأی قطعی در دادگاه تجدید نظر استان فارس، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی مربوط به دوران تصدی مسئولیت به 6 سال حبس تعزیری محکوم گردید.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این خصوص با بیان این که سایر متهمین این پرونده که پیش از این در مرحله بدوی در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز به مجازات های متعدد و حبس‌های طولانی مدت محکوم شده بودند گفت: «پس از تجدید نظر خواهی متهمین پرونده در شعبه 13 دادگاه تجدید نظر استان فارس، پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و تجدید نظر خواهی متهمین مستند به قانون مردود و دادنامه بدوی با اصلاحاتی مورد تأیید قرار گرفت».

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی همچنین با اشاره به این که جرائم صورت گرفته در شهرداری صدرا در قالب دو پرونده در دادگستری شیراز مورد رسیدگی قرار گرفت گفت: «در یکی از پرونده ها موضوع رشا و ارتشا و فسادهای مالی مطرح بود که این پرونده پس از رسیدگی اولیه با اعتراض متهمین هم اکنون در دادگاه تجدید نظر در جریان رسیدگی می باشد».

وی در خصوص پرونده دیگر این مسئول سابق که منتهی به صدور رأی قطعی شده است نیز اظهار داشت: «در این پرونده که جرائمی از جمله فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا مطرح می باشد وی و سه متهم دیگر مطرح در پرونده به حبس محکوم شدند».

این مقام ارشد قضائی استان با اشاره به این که متهم ردیف اول «ع.م» در این پرونده به 6 سال حبس تعزیری محکوم شده است از محکومیت «الف.الف» متهم ردیف دوم این پرونده به دو مجازات 4 سال حبس به لحاظ فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا و همچنین 14 ماه حبس تعزیری به لحاظ تهیه فیلم و تصاویر مستهجن به منظور فساد خبر داد».

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: «متهم ردیف سوم پرونده «ش.م» به 2 سال و 6 ماه حبس تعزیری و متهم ردیف چهارم «الف.ح.الف» نیز به 14 ماه حبس تعزیری در بخشی از پرونده و 2 سال و یک روز حبس تعزیری دیگر در خصوص جرائم مطرح در این پرونده محکوم شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو