دانلود مجله VWt Magazine – بهار ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

87

1399/12/3

17:00


مجله VWt Magazine – وی دبلیو تی

| شماره بهار ۲۰۲۱ اضافه شد |

دانلود-مجله-VWt-Magazine

مجله VWt Magazine برای دارندگان و علاقه‌مندان ون‌های مخصوصی که Volkswagon Trasporter نام دارد، ارائه شه است و مدل‌های T4 به بالا را هدف قرار داده است. این مجله شامل تمام ویژگی‌های جالب ون‌های T4s و T5s است و به بررسی محصولات و تجهیزات آن‌ها می‌پردازد. این مقاله ون‌ها را در آزمایش‌های جاده‌ای قرار داده و به تورهای فروشگاهی و سفرهای جاده‌ای می‌پردازد. قرار است که تاریخچه‌ای از حمل و نقل با این ماشین‌ها را بررسی کرده و برای خوانندگان مجله اطلاعات جالبی ارائه شده. این محله ارزش گذاری بسیار خوبی برای خوانندگان خود کرده است و در هر شماره، حدود ۱۰۰ صفحه‌ی رنگی و بسیار باکیفیت را فراهم می‌کند.

مجله VWt Magazine قرار است که به تولیدات شصت ساله این اتومبیل‌ها پرداخته و بررسی جامعی روی آن‌ها در سرتاسر جهان داشته باشد. این ون‌ها دارای پلتفرم رسمی خودشان و فولکس واگن هستند و یقینا آشنایی کاملی با آن‌ها دارد. این ماشین‌ها قدرت بسیار بالایی دارد و روی پلتفرم T پیاده‌سازی شده‌اند. سه نسل اول آن‌ها نیز نوع ۲ نام‌گذاری شده بود که بسیار جذاب است.

بهار ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که ونی را بررسی کردیم که به شوالیه تاریکی معروف شده است و شمایل بسیار خوفناک و البته باکلاسی هم دارد. این ماشین از دیدگاه‌های مختلف بررسی شده و در سفر جاده‌ای نیز به آمارهای ثبت شده توسط آن خواهیم پرداخت. از این ون تصاویر زیبایی هم وجود دارد که همراه با تحلیل‌های فنی می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود-مجله-VWt-Magazine

info

VWt Magazine is aimed at owners/enthusiast of the Volkswagen Transporter from the T4 model upwards. The magazine includes features about T4s and T5s, product reviews, road tests, shop tours, road trips, Transporter history and reader’s rides. VWt Magazine is all about reader value. Each issue has 100 pages jammed packed with everything anyone would ever need to know about T4s and T5s.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود شماره بهار ۲۰۲۱ – با حجم ۲۹ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو