دانلود فیلم آموزش Writing Reports and Proposals at Work

منبع: دانلود ها

129

1399/12/3

18:04


Udemy – Writing Reports and Proposals at Work

پروپوزال و گزارش‌نویسی در زمینه‌های کاری

فیلم-آموزش-Writing-Reports-and-Proposals-at-Work

در فیلم آموزش Writing Reports and Proposals at Work شما می‌توانید گزارش‌های تجاری مربوط به کار خود را نوشته و در اشکال و شیوه‌های گوناگون آن‌ها را تکمیل کنید. شما می‌توانید نحوه نوشتن گزارش‌های خود را در یک تا چند صفحه فرا گرفته و وظایف خود را در آن تشریح کنید. شما می‌توانید تجزیه و تحلیل چند فصلی در این زمینه داشته باشید و قالب گزارش نویسی را کاملا یاد بگیرید. این دوره به‌صورت کامل شما را با سبک و ساختار گزارش و پروپوزال نویسی آشنا خواهد کرد و می‌توانید تمرکز لازم در این زمینه را داشته باشید. در این دوره می‌توانید اطلاعات دقیق و موردنیاز کاری خود را نیز در گزارش‌های خود وارد کنید.

در فیلم آموزش Writing Reports and Proposals at Work می‌توانید پیشنهادات خود را به‌عنوان بخشی از تجارت خود وارد کرده و فرصت‌های عالی برای استخدام و کسب و کارهای جدید داشته باشید. شما می‌توانید نسخه‌ی فشرده‌ای از تمامی ارزش‌گذاری‌های لازم را داشته باشید و مشکلات کار خود را برطرف کنید. می‌توانید بدانید که افکار مهم‌ترین نقش را در پروپوزال نویسی دارند و می‌توانید بسیاری از افراد را تحت الشعال کار خود قرار دهید. در این دوره آموزشی می‌توانید دلهره‌ی نوشتن را کاهش داده و کار خود را با تمرکز بیشتری انجام دهید. در ادامه می‌توانید محتوای دوره را مشاهده کرده و ببینید که با چه سلسه مراتبی می‌توانید همه چیز را فرا بگیرید. دوره به‌صورت کامل شما را راهنمایی خواهد کرد که به یک حرفه‌ای تبدیل شوید.

محتوای دوره

  • یک نویسنده خوب باشید
  • قوانین نگارش
  • پاراگراف، تاکید، وحدت و انسجام نوشته‌ها
  • مرحله ۱ گزارش نویسی
  • مرحله دوم: برنامه‌ریزی، هدف و مخاطب
  • مرحله دوم: برنامه ریزی، قالب بندی و شواهد
  • مرحله دوم: سازمان و خلاصه
  • مرحله سوم: نوشتن
  • مرحله چهارم: تجدید نظر و ریوایز نوشته
  • نتیجه گیری نهایی

فیلم-آموزش-Writing-Reports-and-Proposals-at-Work

info

Business reports come in all shapes and sizes from brief one-page duty reports to multichapter analyses. There is no set work report format since each one needs a unique style and structure. They key thing to keep in mind is why your boss needs the report. Focus on giving her the precise information she needs to make a well-considered business decision.

Writing proposals is part of the business. A strong business proposal is a top opportunity to win new business. It is the ultimate sales document, a condensed version of all the value your solution brings to a client’s problem. The thought of writing a proposal overwhelms many people, but the task does not have to be daunting.

Courses

Become a Good Writer
The Rules of Writing
Paragraphs, Emphasis, Unity and Coherence
The Stages of Report Writing: The 1st Stage
The Second Stage: Planning, Purpose, Audience
The Second Stage: Planning, Format, Evidence
The Second Stage: Organization and Summary
The Third Stage: Writing
The Fourth Stage: Revising
Conclusion

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو