دانلود فیلم آموزش Master English Phonics for Beginner Adults and Parents

منبع: دانلود ها

104

1399/12/3

18:04


Udemy – Master English Phonics for Beginner Adults and Parents

آواشناسی زبان انگلیسی برای بزرگ‌سالان

فیلم-آموزش-Master-English-Phonics-for-Beginner-Adults-and-Parents

در فیلم آموزش Master English Phonics for Beginner Adults and Parents شما یاد خواهید گرفت که چگونه باید اصوات انگلیسی را به‌صورت طبیعی با لهجه‌ی بریتانیایی تلفظ کنید. احتمالا این موضوع مورد علاقه‌ی بسیاری از افرادی است که دوست دارند انگلیسی را به لهجه بریتیش در جامعه صحبت کنند. شما با یاد داشتن اصطلاحات کلیدی می‌توانید چنین کاری را کرده و در ابتدا خودتان را معرفی کنید. شما می‌توانید نحوه استفاده از این اصوات را در زندگی عادی خود فرا گرفته و روی خواندن و نوشتن کلمات نیز تمرکز کافی داشته باشید. شما می‌توانید جملات را بدین ترتیب به‌صورت انگلیسی تلفظ کرده و از یادگیری چنین ماردی لذت ببرید.

در فیلم آموزش Master English Phonics for Beginner Adults and Parents آواشناسی را به‌صورت کاملا حرفه‌ای یاد خواهید گرفت و می‌فهمید که چقدر این موضوع در یادگیری اهمیت دارد. این اهمیت در خواندن و نوشتن تاثیرات خود را نشان داده و مکالمه انگلیسی شما را بسیار قدرتمند خواهد کرد. این دوره به بخش‌های مختلف تقسیم شده است و شما با کلمات رایح زبان انگلیسی می‌توانید آن را ادامه دهید. شما می‌توانید خواندن را ادامه داده و آن‌ها را تشخیص دهید. ساختار کامل این دوره به‌صورت منظم ادامه پیدا خواهد کرد و همان‌طور که بچه‌ها در انگلستان و در مدرسه آن را یاد می‌گیرند، شما می‌توانید چنین روندی را ادامه دهید. اگر یکی از والدین فرزندان هستید، این دوره به شما کمک خواهد کرد که پشتیبانی بهتری از فرزند خود در یادگیری داشته باشید و اصوات انگلیسی را به خوبی به فرزند خود یاد دهید. شما با واژگان انگلیسی آشنا شده و درک درستی نیز از آن‌ها خواهید داشت. فرصت را از دست نداده و با این دوره ارزشمند همراه شوید.

محتوای دوره

  • معرفی
  • پیش زمینه‌ها
  • صداشناسی از مرحله یک تا هفت
  • آواهای سریع

فیلم-آموزش-Master-English-Phonics-for-Beginner-Adults-and-Parents

info

This course will teach you how to pronounce the English sounds naturally with a British Accent. It will introduce you to key terminology and support you in learning how to use these sounds to read and write words and sentences in English.

Learning phonics is crucial to be able to read and write and assist you in speaking English.

The course is split into sections of sounds combined with common English language words that you will learn to read and recognise. The structure of the course follows the same order as I would teach my students at school in England.

If you are a parent, this course will support you in your understanding of what your child is learning at school. You will be able to help them correctly pronounce the sounds and understand key vocabulary.

Courses

Introduction
Backgrounds
Set 1-7 Sounds
Speed Sounds

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو